« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد :
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویر احمد از بهره برداری مجتمع ورزش های آبی در سرآبتاوه یاسوج تا یکماه آینده خبر داد و گفت : احیا کارخانه قند یاسوج و احداث گاوداري حدود ۵ هزار راسی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، احسان عسکری با اعلام این خبر اظهار داشت: کارخانه قند یاسوج ، نماد صنعت کهگیلویه و بویراحمد است.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویر احمد بیان کرد: احیای کلرخانه قند یاسوج پس از هفت سال تعطیلی ، در دستور کار قرار گرفته است.

وی کارخانه قند یاسوج را یک معیار اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و اذعان داشت: بالغ بر ۷۰ درصد خط این واحد تولیدی احیا و بازسازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه این واحد حداکثر اسفندماه امسال بهره برداری می رسد؛ از احداث گاوداری سه تا پنج هزار راسی در یاسوج خبر ااد و متذکر شد: گاوداري مورد نظر اشتغالزایی مستقیم برای ۲۵۰ نفر را در یاسوج ایجاد می کند.

وی از دستور کار قرار داشتن طرح زیبای پل معلق همراه با زیپ لاین، ورزش های آبی، قایق سواری سخن گفت و اضافه کرد : این موارد جزو منحصر به فردترین مجتمع های جنوب کشور است.

این معاون به تزریق ۱۳ میلیارد تومان در چهار ماه گذشته به مجتمع ورزش های آبی در سرآبتاوه یاسوج اشاره کرد و اذعان داشت : این مجتمع ظرف یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تشریح رایزنی صورت گرفته درباره ریل آهن با شرکت خارجی یادآور شد: در حالیکه این عملیات در مراحل نسبتا خوب و مقدماتی قرار دارد ؛ رایزنی ها ادامه خواهد داشت.

وی از پیش بینی کارخانه ای در یاسوج در موضوع تولید خمیر کاغذ و مواد اولیه دستمال کاغذی سخن گفت و افزود: در حالیکه ۲ میلیارد تومان به تله کابین یاسوج تزریق شده است ؛ سوله طرح تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از در نظر گرفته شدن یکصدمیلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات بیمارستان ۸۵ تختخوابی زاگرس یاسوج خبر داد و متذکر شد: متولیان این بیمارستان برای دریافت ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات یاد شده به بانک معرفی شده اند.
وی با بیان اینکه ساخت بیمارستان ۸۵ تختخوابی زاگرس یاسوج تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است تصریح کرد: تا پایان اسفندماه بیمارستان ۸۵ تختخوابی زاگرس به بهره برداری برسد.


مدینه صاببی / خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: