« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
در پی حادثه ترویستی شاهچراغ انجام شد:
جانشین تیپ 15 امام حسن مجتبی بهبهان با همراهی سربازان گمنام امام زمان عج ؛اداره فرهنگ و ارشاد ؛کانون مداحان؛ هیئت های مذهبی ؛ خانواده های شهیدان پور جلو و هاشمی فر از شهدای حادثه تروریستی ۳۱شهریور اهواز دیشب با خانواده شهیدان خوب دیدار و ابراز همدردی کردند‌.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرهنگ اسحاق پی سپار جانشین تیپ 15 امام حسن مجتبی بهبهان با همراهی سربازان گمنام امام زمان عج ؛اداره فرهنگ و ارشاد ؛کانون مداحان؛ هیئت های مذهبی ؛ خانواده های شهیدان پور جلو  و هاشمی فر از شهدای حادثه تروریستی ۳۱شهریور اهواز دیشب با خانواده شهیدان خوب دیدار و ابراز همدردی کردند‌.

جانشین حفاظت تیپ نیروهای مخصوص شهرستان بهبهان در این مراسم گفت: درجه ی شهدا آنقدر بالا است که زبان از بیان آن قاصر است ، زبان بنده هم قاصر است از اینکه بخواهم در مقام شامخ این شهدای عزیز حادثه ی تروریستی حرم شاه چراغ صحبت کنم.

محمد علی آرمیده افزود: در برنامه ی امروز ما حامل پیام تسلیت و تبریک سردار رفیق دوست فرماندهی تیپ نیرو مخصوص امام حسن مجتبی از بهبهان بودیم که به همراه جانشین فرماندهی محترم جناب سرهنگ پیسپار و سبزپوشان حریم امامت و ولایت از شهرستان بهمئی در تیپ نیرو مخصوص محضر خانواده ی شهیدان خوب شرف یاب شدیم حامل پیام تبریک و تسلیت سبزپوشان حریم ولایت در تیپ نیرو مخصوص امام حسن مجتبی بودیم.

وی خاطر نشان کرد: دیدار خوبی بود ،برنامه ی معنوی بسیار خوبی در پیش داریم .ما اعلام آمادگی کردیم که از بدو ورود پیکر مطهر این شهدا که روز دوشنبه ان شا الله شکل می گیرد تیپ مخصوص امام حسن مجتبی با تدبیر سردار فرماندهی از همه ی ظرفیت، امکانات و تجهیزات در جهت هر چه باشکوه برگزار کردن مراسم استقبال و تشییع و تدفین این شهدای عزیز شرف حضور پیدا خواهد کرد.

آرمیده بیان داشت: یک بار دیگر به ایل بزرگ ،سترگ و شهید پرور بهمئی شهادت این دو عزیز فرهیخته ،انقلابی و بصیر را تبریک و تسلیت عرض میکنم.

جانشین حفاظت تیپ نیروهای مخصوص شهرستان بهبهان ادامه داد؛ برنامه ای که تدبیر شد با تعامل شورای اداری ،شورای تامین شهرستان بهمئی و بهبهان بنا است که پیکر مطهر این شهیدان عزیز بعد از تشییع در شهرستان بهبهان و استقبال مردمی ،قبل از اذان ظهر وارد پادگان تیپ نیرو مخصوص امام حسن مجتبی شوند ،مراسم مفصلی آنجا خواهیم داشت ،نماز ظهر و عصر را در محضر این شهدای عزیز برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان گفت" طی یک برنامه ی از قبل طراحی شده و با آن برنامه ای که پیش بینی شد و تدارکات لازم دیده شد پیکر این شهدا از تیپ نیرو مخصوص امام حسن مجتبی به سمت زادگاه شان در شهرستان بهمئی انتقال پیدا خواهد کرد.

پور جلو برادر شهید یونس پور جلو در این مراسم هم گفت: شهادت عزیزانمان شهیدان خوب را در حادثه ی تروریستی حرم مطهر شاه چراغ به محضر ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری ،مردم شهید پرور شهرستان بهمئی و بخصوص خانواده ی محترم این عزیزان تبریک و تسلیت عرض میکنم.

وی خاطر نشان کرد: امروز محضر عزیزانمان در تیپ نیرو مخصوص امام حسن مجتبی و به اتفاق خانواده های شهدای جنایت تروریستی رژه ی ۳۱ شهریور اهواز شهید یونس پور جلو و شهید سید خلیل هاشمی فر جهت عرض تسلیت خدمت خانواده ی شهیدان خوب شرف یاب شدیم.

برادر شهید پور جلو در پایان گفت: امیدواریم که خداوند به خانواده های این عزیزان صبر و سلامتی عنایت فرماید.

محمد هاشمی فر برادر شهید هاشمی فر هم در این مراسم ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده شهیدان خوب افزود: ملت ما ملتی است که در محیط شهادت رشد و تکامل پیدا کرده است و ما بیگانه نیستیم با این جنایت ها و همان طوری که امام راحل(ره) فرمودند : این ملت را با ترور نمیشود عقب راند و هر خونی که ریخته میشود قطعا خون تازه ای میشود در رگ های این انقلاب و امیدوارم به برکت خون این شهیدان وحدت و همدلی بر جامعه مان حاکم شود و فضای غبار آلود جامعه مان رنگ و روی آرامش خواهد دید و این شغال هایی که در این فضای غبار آلود فرصتی برای عرض اندام پیدا کردند را به سزای اعمال شان خواهیم رساند.

هاشمی فر گفت: ما ملتی هستیم که با شهادت زنده هستیم ،ما شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب کردیم شهدای ترور همچون شهید مطهری ،شهید بهشتی ،شهید هرجایی و باهنر ،شهدای محراب و بخصوص شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و امیدوارم که تشییع پیکر مطهر این شهیدان تبدیل شود به یک تو دهنی بزرگ به تمام سیلی خوردگان این انقلاب و تمام کسانی که رویای آسیب زدن و نابودی این انقلاب و نظام را در سر دارند.

خانواده های شهیدان پور جلو و هاشمی فر در پایان این مراسم: از تمام ملت شریف و عزيز که در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهیدان خوب با حضور فعال و گسترده ای داشته باشند و این را تبدیل کنند به یک عرصه ی ایثار و از خودگذشتگی و قدرت نمایی برای ملت عزیزمان داشته باشند.

بهداد خوب برادر شهیدان خوب با تقدیر از تیپ نیروی های مخصوص شهرستان بهبهان و خانواده های شهیدان پور جلو  و هاشمی فر گفت: ما هر چه داریم به برکت شهدای عزیزمان هست.

وی افزود: اگر امروزه در امنیت و آسایش هستیم مدیون شهدای عزیز مان هستیم.

برادر شهیدان خوب بیان کرد: از ملت شریف ایران عزیز به خصوص استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان شهید پرور شهرستان بهمئی در مراسم شهیدان خوب روز دوشنبه در شهر لیکک دعوت می کنم تا باری دیگر به دشمنان ایران عزیز نشان بدهیم هر چه خون ها ریخته شود این درخت تنومند همیشه پایدار و استور خواهد بود و هیچ وقتی از پای در نخواهد آمد.

خوب در پایان افزود: ویژه از همه کسانی که از بدو حادثه با ما همراهی و ابراز همدردی کردند تقدیر و تشکر ویژه دارم .

 
خبرنگار: سامان خوبی زاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: