« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
در مراسمی با حضور مسولان استانی و شهرستانی؛
مراسم تودیع و معارفه مدیریت توزیع برق شهرستان بهمئی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مراسم تودیع و معارفه مدیریت توزیع برق شهرستان بهمئی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

قائم مقام شرکت توزیع برق استان کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم ضمن عرض تسلیت در پی شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه ی تروریستی شاه چراغ و به ویژه دو تا از شاخص ترین افراد غیور و پاک شهرستان بهمئی شهید هوشنگ خوب و فرزندش امید خوب گفت:این حادثه نشان داد که گروه های تروریستی و دشمنان اسلام چهره ی خبیث خود را بار دیگر با کشتار مظلومانه ی کودکان و زنان و عبادت کنندگان حرم مطهر شاه چراغ شیراز به جهانیان نشان دادند.

سید حسین عادلی نسب افزود؛ هر آمدنی رفتنی دارد بی شک خدمتگزاری به مردم نعمتی بسیار بزرگ ارزشمند و عنایتی خاص از طرف خداوند است که نصیب هر کسی نمیشود.

عادلی نسب اضافه کرد: درشهرستان بهمئی به لطف همه ی خدمتگزارانی که فرصتی داشتند از نمایندگان ادوار، استانداران ، فرمانداران و شما همکاران در خود شهرستان بهمئی برای مردم شهرستان کارهای بسیار خوبی انجام شد افتتاح ایستگاه برق لیکک حرکت بسیار بزرگی بود.

قائم مقام شرکت توزیع برق استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد" از تمام کسانی که به هر طریقی تلاش کردند و نقشی در راه اندازی و بهره برداری این ایستگاه داشتند کمال تشکر را دارم.

وی افزود: از فرماندار عزیز ،امام جمعه بسیار عزیز ،محترم و پرتلاش شهرستان حاج آقای افروغی که در همه ی زمینه ها کمک کار مسئولین هستند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

عادلی نسب ادامه داد: ایستگاه لیکک تقریبا راه اندازی شد در تابستان گذشته حتی توانستیم قسمتی از برق شهرستان بهبهان را تامین کنیم.

وی گفت: در بخش برق روستایی دورترین و محروم ترین روستا های این شهرستان برق رسانی شدند
منطقه ی پهنک به لطف این انقلاب و نظام با شرایط بسیار سخت برق رسانی شد.

قائم مقام شرکت توزیع برق استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: آقای مهندس کوثری یکی نیروهای پایدار ،پرتلاش، خوش اخلاق و صادق این شهرستان هستند که بیش از پنج سال سابقه ی مدیریت توزیع برق شهرستان را برعهده داشتند.

عادلی نسب در پایان افزود: اخلاق و رفتار بسیار خوبی با مردم داشتند جناب آقای کوثری خودشان درخواست انتقالی دادند آقای پاذیز یکی از نیروهای پرتلاش ،خوش برخورد و مردمی باسابقه ی بیشتر از سایر همکاران در شهرستان هستند انتخاب ایشان به دلیل تجربه ،سابقه و توانایی ایشان در این حوزه است.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان بهمئی نیز در این مراسم گفت: امروز جلسه ی تودیع و معارفه است تودیع مهندس کوثری که یکی از انسان های پرتلاش ودلسوز است استحضار دارید که ایشان قرار در منطقه و استان دیگر خدمت کند آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان داریم.

الهی اظهار داشت:؛ عرصه ی برق خودش نوعی جهاد است چیزی است که باید شبانه روزی پای کار باشیم
خوشبختانه با تلاش های عزیزان ، فرمانداران ، نمایندگان مجلس ،و دیگر عزیزان و همکاران شرکت توزیع برق استان و شهرستان پای کار آمدند و الان یک پایداری رسیدیم.

وی افزود: برق شهرستان در حال حاضر در ۵۰ درصد ایستگاه تکمیل شده و جوابگوی مصرف خانگی هم نمیشود چه برسد به احداث کارخانه هایی که در آینده در این شهرستان افتتاح میشوند.

رئیس پیشین اداره برق شهرستان بهمئی گفت: هیچ موقع احساس برتری یا رئیس بودن نسبت به همکاران نداشتم.

عبدالقاسم کوثری افزود: بالاخره محیط محیط کاری بود ،دوره افتاده از مرکز استان ،نیازها و چالش های زیاد در پیش رو داشتیم که با همت همکاران و آن چیزی که در توان داشتیم انجام دادیم.

وی ادامه داد: اگرچه من از قبل اطلاعی نداشتم خدمت دوستان هم عرض کردم کسی به من اطلاع نداد ، آمار و ارقامی آماده نکردم که بخواهم ارائه بدهم.

کوثری خاطر نشان کرد: ولی به هر حال ما چند اصل را در طول دوران مدیریت مد نظر قرار دادیم که از مشکلات اساسی شهرستان بهمئی بوده است.

رئیس پیشین اداره برق شهرستان بهمئی ادامه داد: ایستگاه برق بود که ۱۶ سال بلاتکلیف بود ،ما با همکاری فرماندار سابق ،امام جمعه ی محترم شهرستان و نماینده ی ادوار قبل سفرهایی متفاوتی داشتیم در طول تقریبا دو سال و نیم به بهره برداری رسید.

کوثری افزود: بند دومش از نظر بنده تولید برق بود که دنبال این بودیم که شهرستان را به صورت جزیره ای هم که باشد با انرژی های خورشیدی تولید برق راه اندازی کنیم که در مواقع خطر ،زمین لرزه ،زلزله به عنوان پدافند غیر عامل از آن یاد میشود بهمئی را با ۱۶ مگابایت راه اندازی کنیم.

رئیس پیشین اداره برق شهرستان بهمئی افزود: کارهاش انجام شد و زمینی مشخص شد ،نیروگاه هایی در سطح کوچک احداث شد اولین نیروگاه هایی که در شهرستان بهمئی بود ،منتهی متاسفانه به علت وضعیت اقتصادی و حمایت نکردن صندوق توسعه ی ملی در آن زمان نتوانستیم به بهره برداری برسانیم.

کوثری گفت: روستاهای عشایری بسیار دور که امکان شبکه سازی وجود نداشت با پنل های خورشیدی راه اندازی شدند.

وی افزود: در پایان این امانتی است که هر چند صباحی به کسی واگذار میشود بعدش هم به دیگری واگذار میشود چرخی است که باید بچرخد.

کوثری گفت: این امانت چند صباحی به بنده داده شد کسی فکرش را نمیکند که ۵ سال از این مدیریت میگذرد.

رئیس پیشین اداره برق شهرستان بهمئی در پایان با تقدیر از تمامی ادارات و نهاد های دولتی ، نمایندگان مجلس ، فرمانداران شهرستان بهمئی گفت: ویژه از آقای حبیبی منش دادستان محترم و جناب سرهنگ جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر میکنم که واقعا از بدر ورود این دو عزیز از لحاظ سرقت کابل های برق در شهرستان وضعیت خیلی خوبی داریم و بهتر شد.

سرپرست جدید اداره برق شهرستان بهمئی نیز طی سخنانی گفت: اعلام میکنم که از تمام ظرفیت ها و توانمندی های سازمانی به نحوه شایسته و مطلوب بهره برداری نمایم.

پاذیر ضمن تشکر از مهندس کوثری مدیر سابق اداره برق شهرستان برنامه های کاری خود را به شرح زیر بیان نمودند:

-نظم و انظباط کاری ،رضایت مندی مشترکین ،برق پایدار ،تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی

تعامل و همراهی با نماینده ی محترم شهرستان ،پیگیری مستمر و راه اندازی خط برق تا قبل از فصل گرما ، مبارزه با برق های غیرمجاز، پیگیری وصول مطالبات شرکت از مشترکین ،پیگیری روشنایی معابر در سطح شهر و روستاها ،پیگیری اصلاح شبکه های فرسوده در سطح شهر و روستاها

در پایان این مراسم از خدمات عبدالقاسم کوثری رئیس پیشین تجلیل و آقای سالار پاذیز به عنوان سرپرست جدید اداره برق شهرستان بهمئی معرفی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: