« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۰۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
مدیر جهاد کشاورزی لنده خبر داد:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده گفت:در راستای سیاستهای وزارت جهاد کشاورزی کشت گیاهان دارویی در این شهرستان با همکاری بنیاد علوی توسعه می یابد.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده گفت: در سال های اخیر گرایش مردم ایران به استفاده از گیاهان دارویی در حال افزایش است و به دلیل عوارض دارویی شیمیایی و گسترش بیماری های ویروسی مردم ترجیح می دهند به جای داروخانه ها راه عطاری ها و مراکز گیاهان دارویی را با مصرف سنتی در خانه ها در پیش بگیرند.

کشت گیاهان دارویی در لنده توسعه یابد

مهندس عطب اله بیژنی نسب اظهار داشت: یکی از سیاست های وزارت جهادکشاورزی توسعه کشت گیاهان دارویی می باشد که الحمدالله امسال با پیگیری ریاست محترم سازمان و مدیران ستادی تعداد 85000 نشا، از گیاهان دارویی نظیر بادرنجبویه ، سرخارگل ، مریم گلی و مقدار 12کیلو بذر بابونه و 250کیلو پیاز موسیر فقط برای شهرستان لنده اختصاص داده شد.

کشت گیاهان دارویی در لنده توسعه یابد

وی افزود:در همین راستا و جهت احیاء و توسعه مزارع گیاهان دارویی در سطح شهرستان لنده با همکاری کارشناسان محترم بنیاد علوی و کشاورزان فعال در عرصه کشت و تولید گیاهان دارویی اقدام به ترویج می کند.

کشت گیاهان دارویی در لنده توسعه یابد

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
بیغش سرآسیابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
0
بله البته،باتوجه به تجربه ی بسیار موفق بنیاد علوی لنده،برای سرمایه گذاری روی گیاهان داروی و در نتیجه اشتغال تعداد بسیاری از جوانان تو این حوزه، قطعا جهاد کشاورزی هم موفق خواهد بود. اما پیشنهاد میشود که از الان به فکر رایزنی با کشورهای هدف صادراتی باشند.
و دیگر اینکه این تجربه ناب و منحصر به فرد را به سایر نیازمندم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین