« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
با انتشار پیامی انجام شد:
خانواده شهیدان خوب در پیامی از دادستان ، فرمانده انتظامی ، فرمانده سپاه ، شهرستان بهمئی و سایر نیروی های نظامی و انتظامی که در برقراری امنیت مراسم تشییع نقش داشتند تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛خانواده شهیدان خوب در پیامی از دادستان ، فرمانده انتظامی ، فرمانده سپاه ، شهرستان بهمئی و سایر نیروی های نظامی و انتظامی که در برقراری امنیت مراسم تشییع نقش داشتند تقدیر و تشکر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ابتدا حادثه ی دردناک و تروریستی شاه چراغ شیراز را خدمت مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و مردم شهید پرور شهرستان بهمئی تبریک و تسلیت عرض میکنم.

متاسفانه طی این حادثه ی تروریستی دو تن از خانواده ما شهید شدند.

دشمنان کور دل بدانند با این حرکات و شهادت ها و کارهای ناجوان مردانه هیچ موقع قطار انقلاب از ریل نخواهد افتاد و همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

امروز خط قرمز مردم امنیت است، امنیت برای ما مهم تر از همه چیز است اگرچه کسانی هستند که تحت تاثیر دشمنان انقلاب اسلامی قرار میگیرند و دست به چنین حرکاتی میزنند که باعث شوند این انقلاب، حکومت و اسلام دچار آسیب شود ولی کور خواندند و ملت ایران همچنان استوار، پابرجا و ادامه دهنده ی راه امام(ره) و انقلاب هستند.

من امروز با تمام مشکلاتی که وجود داشت مردم ایران مخصوصا مردم شهید پرور شهرستان بهمئی در تشییع و تدفین شهدای شهرستان بهمئی سنگ تمام گذاشتند جا دارد ما از مردمی که در همه حال در صحنه هستند تقدیر و تشکر کنیم، چون همین در صحنه بودن باعث میشود که نقشه ی دشمنان نقش برآب شود و به اهداف خود نرسند.

مردم ناامید نخواهند شد و با این حرکات و کارها در خط و مسیر خودشان استوار و پابرجا خواهند ماند.

از مردم شیراز، مشهد مقدس و همچنین از سایر استان هایی که در تشییع شهدا سنگ تمام گذاشتند تقدیر و تشکر میکنم.

از تمامی مسئولین استان کهگیلویه و بویر احمد، و فرماندهی نیروی انتظامی استان و فرمانده سپاه فتح استان و سایر نهاد های نظامی و انتظامی تقدیر و تشکر میکنم و از مسئولین شهرستان بهمئی که از بدو اتفاق تروریستی شاه چراغ برای ما سنگ تمام گذاشتند در کنار ما بودند و به ما دلداری دادند و در راس آنها شورای تامین بخصوص جناب آقای حبیبی منش دادستان محترم شهرستان ،سرهنگ جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان و همچنین سرهنگ غلامی فرمانده ی سپاه ناحیه بهمئی که در بحث امنیت و همچنین در بحث سر زدن به خانواده ی شهید شبانه روزی در کنار ما بودند و سنگ تمام گذاشتند تشکر ویژه دارم .

و در پایان از مردم شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر داریم.

از طرف خانواده شهیدان هوشنگ خوب و امید خوب

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: