« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
در خطبه های نماز جمعه امروز؛
از محضر شما مردم شریف بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی مرخص می شوم به جهت قصورات از همگان عذرخواهی می کنم و طلب حلالیت دارم و همه شما را به‌ خدای سبحان می سپارم خداحافظ اهالی چاروسا و خداحافظ مردم شهر قلعه رئیسی.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛فارس نوشت :حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی که قریب به ده سال خطیب جمعه این شهر بود از مردم این شهر خداحافظی کرد و در این خصوص گفت: آخرین مطلب نماز جمعه این هفته غزل خداحافظی است ده سال در کسوت امامت جمعه در خدمت مردم شریف چاروسا بودم و سعی و تلاش و تعصب منطقه به پیشرفت و آبادانی و رشد و تکامل معنوی و اخلاقی و رشد فرهنگی و سیاسی و اجتماعی ایجاد شود و از طریق تریبون نماز جمعه برای مردم مطالبه گری شد و در بیان معارف قران و عترت و معارف دین در حد توان وظیفه ام را انجام دادم.

امام جمعه  قلعه‌رئیسی خداحافظی کرد

وی گفت: ده سال از بهترین لحظات عمر و زندگی خویش در کنار شما مردم شریف بودم از همه عزیزانی که در این ده سال بنده را یاری نمودند از علما و روحانیت منطقه از خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و مسئولان محترم و از عموم مردم و از اعضاء ستاد نماز جمعه و اصحاب رسانه حق شناسی و تقدیر و تشکر می کنم.

حجت الاسلام صلواتی  افزود: امروز آخرین نماز جمعه ای هست که در خدمت شما برادران و خواهران بودم و از این به بعد عزیز دیگری انجام وظیفه می نمایند. در این مدت خوبیهای فروان و محبت های زیادی از شما مردم دیدم و درخواست می کنم سنگر نماز جمعه را رها نکنید از محضر شما مردم شریف بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی مرخص می شوم به جهت قصورات از همگان عذرخواهی می کنم و طلب حلالیت دارم و همه شما را به‌ خدای سبحان می سپارم خداحافظ اهالی چاروسا و خداحافظ مردم شهر قلعه رئیسی.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: