« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهمئی با صدور پیامی فرارسیدن هفته کتاب را به همه اهالی حوزه فرهنگ و هنر تبریک گفت.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛علیرضا جشنی رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان بهمئی طی پیامی آغاز هفته کتاب و کتابخوانی و روز کتابدار را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهمئی بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

متن پیام بدین شرح است:

بی‎شک تأثیر ژرف کتاب در اعتلای فرهنگ جوامع و سرعت بخشیدن به پیشرفت آن، انکارناپذیر است، بطوری که نمی توان پیشرفت جوامع را، بدون توجه به مقوله کتاب و کتابخوانی متصور شد. از این رو، مقوله کتاب و کتاب خوانی، از حیطه های قابل توجه فرهنگی است که ترویج آن در جامعه ضرورتی انکارناپذیر است.

هر قدر فرهنگ کتابخوانی درجامعه گسترش یابد، فرهنگ عمومی افراد نیز تعالی می‌یابد. از این رو اولین آیاتی که بر پیامبر گرامی اسلام(ص) نازل شده است، در مورد خواندن بوده و قرآن اصلی‌ترین معجزه پیامبر و بیانگر اهمیت کتاب در دین میبن اسلام است.

لذا اینجانب هفته کتاب و کتابخوانی و روز کتابدار (24 آبانماه 1401)را به کتابداران گرانقدر و زحمتکش و عموم مردم تبریک عرض نموده و برای همه آرزوی توفیق روزافزون دارم.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: