« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:
کاظم فلاحی دوست مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد از راه اندازی داروخانه هلال احمر در این استان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع راه اندازی داروخانه هلال احمر در کمیسیون ماده ۲۰ معاونت درمان سازمان مورد تایید قرار گرفت و موضوع جهت اخذ آن به ماده ۲۰ کشوری معاونت درمان هلال احمر ارجاع داده شد.

داروخانه جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد راه‌اندازی می‌شود

کاظم فلاحی دوست به تایید ایجاد داروخانه هلال احمر در استان اشاره کرد و گفت: درخواست ایجاد داروخانه هلال احمر در کمیسیون ۵ نفری تایید شد و منتظر ابلاغ به کهگیلویه و بویراحمد جهت راه اندازی داروخانه هستیم و این موضوع در جریان و پیگیری است.

وی به نامه استاندار به سرپرست سازمان و غذا دارو کشور برای تسریع در ایجاد این داروخانه اشاره کرد و ادامه داد: با پیش بینی فضای فیزیکی داروخانه حدود ۸۰۰ میلیون تومان برآورد اعتباری تخصیص داده شد.
وی به پوشش دارویی داروخانه هلال احمر اشاره کرد و عنوان داشت: این داروخانه داروهای خاص را در اولویت پوشش قرار می دهد اما همه داروها را تامین می کند .

فلاحی دوست به کمک های دارویی این سازمان به قشر محروم جامعه اشاره کرد و تاکید کرد: حدود ۴ میلیارد تومان کمک درمانی به استان آمده است و کسانی که فاکتور دارند و محروم هستند مورد حمایت قرار می گیرند در این راستا حمایت های دیگری در حوزه فیزیوتراپی و دندانپزشکی صورت گرفت.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به خدمات این سازمان در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: کاروان سلامت هلال احمر با همکاری استان اصفهان در دیمچشح یک هزار نفر را ویزیت و دارو اختصاص دادند و همچنین در میمند شهرستان دنا 800 نفر تحت ویزیت درمانی و دارویی قرار گرفتند.
ش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: