« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
فرمانده سپاه ناحیه لنده خبر داد:
سرهنگ روح الله ویسی فرمانده سپاه ناحیه لنده از اجرای 60 برنامه طی هفته بسیج امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرهنگ روح الله ویسی صبح روز چهارشنبه ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱ در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه بیش از 60 برنامه طی هفته بسیج در این شهرستان برگزار می شود، افزود: «بسیج خدمتگزار ملت ایران» شعار هفته بسیج امسال است.

60 عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در لنده برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه لنده امروز در جمع اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج با فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب به منظور حفظ انقلاب نوپا تا رساندن این امانت به منجی عالم بشریت در نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد، بیان کرد: هفته بسیج بهانه‌ای به منظور نشان دادن عملکرد صادقانه و بی‌منت نیروهای بسیجی است.

سرهنگ روح الله ویسی اظهار داشت: این شجره و تفکر بسیجی درجامعه اسلامی ما ساری و جاری شد و درطول این سالها با تلاش بزرگانی مانند سردارشهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی این تفکر ارزشمند در کشورهایی مانند سوریه، عراق، یمن لبنان ودیگر کشورها جاری شد و امروز به برکت این تفکر شاهد توفیقات هستیم.

ایشان برگزاری میز خدمت، برگزاری یادواره های شهدا در حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت، سرکشی از خانوادهای معظم شاهد ؛برگزاری نشستهای بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله پیاده روی و فوتسال،همایش حجاب و عفاف؛ عطر افشانی گلزار شهدا در سراسر شهرستان در سوم ذرماه ؛ تجمع بسیجیان در نماز جمعه (چهارم آذرماه)؛برگزاری همایش اقتدار در پنجم آذرماه ؛استقرار تیم پزشکی در دهستان چهارراه عالی طیب به همت گروههای جهادی و برپایی ایستگاه صلواتی را از جمله برنامه های مهم هفته بسیج در سطح شهرستان لنده عنوان کرد.

سرهنگ ویسی زمان شروع هفته بسیج را 29 آبان لغایت پنجم آذر عنوان نمود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین