« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۱۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید روح الله سیدی دبیرکل مجمع نخبگان ایران در پیامی درگذشت دکتر اسفندیار آزاده را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: رحلت دکتر اسفندیار آزاده که عمر با بركت خويش را در مسير علم و پیشرفت کشور صرف نمود، ثلمه‌اي جبران‌ناپذير و ضايعه‌اي بزرگ برای جامعه نخبگانی ایران است.

وی ادامه داد: ایشان همواره با استفاده از نبوغ و استعداد فکری خود نقش ممتازی در انجام مسئولیت ها داشته و از جایگاه و محبوبیت ویژه ای نزد نخبگان کشور برخوردار بوده است.

دبیر کل مجمع نخبگان ایران درگذشت دکتر اسفندیار آزاده را تسلیت گفت

ایشان یادآورشد: ضایعه درگذشت ناگهانی این شخصیت برجسته علمی و اخلاقی بسیار ناگوار است لذا از طرف جامعه نخبگانی به کلیه دوستان، شورای عالی نخبگان و بخصوص خانواده بزرگوارشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات مسئلت می نماییم.

دکتر اسنفدیار آزاده که سال های زیادی از عمر بابرکت خود را در سمت هایی مانند شهردار مناطق مختلف پایتخت، بهزیستی و امور ایثارگران شهرداری سپری کردند، به دلیل عارضه قبلی در یکی از بیمارستان های تهران دارفانی را وداع گفت.

مراسم تشییع و تدفین پیکر ایشان عصر سه شنبه در زادگاهش شهرستان لنده برگزار شد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
0
یادش بخیر روحش شاد واقعا سخنوری بزرگ و فردی عالم بود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: