« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
صبح امروز:
حجت الاسلام و المسلمین صلواتی، در نخستین برنامه کاری خود پس از معرفی رسمی به عنوان امام جمعه بهمئی، با حضور در گلزار شهدای لیکک، با آرمان امام و شهدا، تجدید میثاق کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با آرمان‌های والای امام راحل ره پیمان بست و گفت : امروزه هر انچه داریم از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران است و وظیفه ماست که در خدمت رسانی به مردم به عنوان هدف شهدای عزیز، پیشگام باشیم.

تجدید میثاق با آرمان های شهدا با حضور امام جمعه جدید شهر لیکک/تصاویر

آیت الله حسینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا بویژه شهید حاج هوشنگ خوب و شهید کربلایی امید خوب اظهار کرد: مسئولان وام دار خون شهدا هستند که با اخلاص و صداقت در راه خدمت و دفاع از این سرزمین جان خود را فدا کردند، بنابراین ، همه به عنوان یک عضو کوچک، باید با کار و تلاش همراه با جدیت در راه خدمت به مردم ادامه دهنده این راه باشیم.

وی افزود: همواره باید دنباله رو شهدا باشیم و راه و هدف آنان را ادامه دهیم تا نظام اسلامی در مسیر واقعی قرار گیرد.

تجدید میثاق با آرمان های شهدا با حضور امام جمعه جدید شهر لیکک/تصاویر

امام جمعه یاسوج بیان کرد: شهیدان راه دین، ایثار و فداکاری را به ما آموختند که از کشور عزیزمان و دینمان حفاظت کنیم و همواره زیر سایه ولایت ورهبری باشیم.

امام جمعه جدید شهرستان بهمئی در این مراسم هم گفت: خداوند منان را شاکرم که این توفیق را نصیبم کرده تا با استمداد از شهدا در راه خدمت به مردم شهرستان تلاش نمایم، راهرو راه این عزیزان باشیم.

تجدید میثاق با آرمان های شهدا با حضور امام جمعه جدید شهر لیکک/تصاویر

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی مسئولیت ها، کرسی ها و امنیت موجود مرهون و مدیون خون پاک شهداست و همه ما باید با تکیه بر همین اصل به وظایف خود عمل کنیم که شرمنده شهدا نشویم.

وی افزود: تعهدی که نسبت به شهدا داریم مسئولیت ما را سخت تر می کند و باید تلاش کنم که خادمین خوبی برای مردم با فرهنگ و شهید پرور شهرستانم باشم.

تجدید میثاق با آرمان های شهدا با حضور امام جمعه جدید شهر لیکک/تصاویر

در پایان این مراسم امام جمعه جدید شهرستان بهمئی و شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به مقام شاخص شهدای این شهرستان با قرائت فاتحه مزارع مطهر شهدا را غبارووبی و عطر افشانی کردند‌.

خبرنگار:سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین