« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
ظهر امروز انجام گرفت:
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان؛مدیرکل ارشاد اسلامی ؛امام جمعه جدید بهمئی و تعدادی دیگر از مسوولین با خانواده شهیدان هوشنگ و امید خوب دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه جدید و مسئولان استانی و شهرستانی با خانواده شهیدان خوب دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار گفت: خانواده شهدا سند پر افتخار ایران اسلامی هستند.

آیت الله سید نصیر حسینی گفت: ما هر چه داریم به برکت خون شهدای است که از همه چیزی خود گذشتند تا ما در آسایش و امنیت باشیم‌‌.

وی ادامه داد: رمز پیروزی و موفقیت کشور در تمامی عرصه‌ها و نیز نتیجه گیری از آرمان‌های امام راحل را اطاعت محض از فرامین و منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت: امروز چند دهه از دفاع مقدس گذشته است و ملت ایران با پایبندی به ارزش‌های شهدا در مقابل دشمنان ایستاده اند.

آیت الله حسینی افزود: به تحرکات دشمن برای براندازی نظام اسلامی از طریق فضای مجازی مسموم اشاره و خاطرنشان کرد: به حول وقوه الهی با این اراده جوانان ما، دشمنان کاری از پیش نمی‌برند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم توجه همگانی به موضوع جهاد تبیین به عنوان یکی از منویات رهبری تاکید کرد و افزود: دشمنان سعی می‌کنند باورها و عقاید مردم و ارزش‌ها و پایه‌های انقلاب را زیر سوال ببرند.

آیت الله حسینی با تاکید بر اینکه باید نویسندگان، شعرا، ادبا و خطبا مسائل را تبیین کنند چرا که تبلیغات دشمن به قدری است که می‌خواهند مردم را نسبت به آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی بدبین کنند، خاطرنشان کرد: باید دستاوردهای انقلاب برای همگان تبیین شود زیرا نظام اسلامی ما حرف‌های جدید زیادی برای گفتن دارد.

وی هم، خانواده شهدا را اسطوره صبر و ایستادگی دانست و گفت: برگزاری چنین مجالس نورانی و مقدس ضروری است.

آیت الله حسینی افزود: ما باید در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم که تداوم آرمان شهدا در گرو اطاعت و پیروی از مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهترین جهاد تبیین، تبیین فرهنگ ایثاری است که در شهدا و خانواده معظم ایشان سراغ داریم.

امام جمعه جدید شهرستان بهمئی در این دیدار ضمن ابراز همدردی با خانواده شهیدان خوب از شهدای حادثه ترور حرم شاهچراغ افزود: از مواردی که در اسلام به آن تاکید شده و از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است احترام و تکریم خانواده شهداست.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی خاطرنشان کرد: شهدا جان خود را فدا کردند تا امروز در کشور امنیت و آرامش حاکم شود و همه باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

وی همچنین تاکید کرد: فرزندان شهدا بی شک راه پدران خود را ادامه می‌دهند و این عزیزان باید برای جامعه الگو باشند.

امام جمعه جدید بهمئی یادآور شد: خانواده‌های شهدا در همان مسیر آرمان‌های امام راحل با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری به امید خدا تا آخرین قطره خون فداکاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران باید در جامعه پررنگ شود، افزود: این فرهنگ نشان پای بندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

حجت الاسلام صلواتی خاطرنشان کرد: اهمیت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف اصلی ماست و می‌توانیم از این ارزش‌ها برای خدمت بی منت به اسلام توجه کافی داشته باشیم.

امام جمعه جدید شهرستان بهمئی در پایان ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده شهیدان خوب ، این حادثه را محکوم کرد و گفت: امیدوارم که خانواده شهیدان خوب ما را در غم خود شریک بدارند بیان کرد: اینجانب به عنوان خدمتگزار و نوکر خانواده های شهدای بهمئی از هیچ تلاشی برای این عزیزان دریغ نخواهم کرد.

خبرنگار:سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین