« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
با حضور نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد؛
حجت الاسلام صلواتی امام جمعه بهمئی امروز طی حکمی از طرف شورای سیاستگزاری کشور به دست آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان به عنوان امام جمعه بهمئی معرفی و اولین خطبه نماز جمعه خود و شهر لیکک را بجا گزارد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نشست شورای اداری شهرستان بهمئی با موضوع تودیع و معارفه امامان جمعه قدیم و جدید با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان ، مسئولان شهرستانی و استانی و شورای اداری شهرستان بهمئی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

آیین تودیع و معارفه امام جمعه قدیم و جدید بهمئی ( + تصاویر )

فرماندار شهرستان بهمئی در این مراسم گفت: نماز جمعه حج مستمندان است برداشت ما این است که همان طوری که انسان ها به سمت خانه ی خدا می روند آنهایی که از نظر مالی دارای توان هستند و در آن فضا فکر گناه هم نمیکنند وقتی که ما فقرا به سمت نماز جمعه میرویم برای یک هفته باید بیمه شویم این بیمه شدن از من در واقع سرباز دم در و خادم دم در شروع میشود و تا رئیس اصلی که امام جمعه ی محترم است ،حرکات ،رفتار و گفتارمان باید طوری باشد که مثل خانه خدا که امن است برای گناه و فکر گناه نکردن اینجا هم این شرایط حکم فرما باشد.

علی محمدی افزود: ما نهادهای مختلف فرهنگی داریم که همه ی نهادها حتی اجرایی و عمرانی هم فرهنگی هستند.

وی خاطر نشان کرد: تمام نهادهای فرهنگی مثل این تسبیح و مهره های آن هستند امام جمعه در امورات فرهنگی در یک شهرستان مثل این نخ تسبیحه است باید همه ی مهره ها را حفظ کند ،باید این نخ تسبیح به فرمایش مقام معظم رهبری که در دیدار با ائمه جمعه بیان فرمودند : مبادا در یک نقطه ای تعداد افرادی تحت هر عنوانی دور امام جمعه ای جمع شوند و بقیه مردم فراموش شوند ،باید همه باشند ،این نخ تسبیح باید همه ی مهره ها را حفظ کند ،تفاوتی بین مهره ها وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهمئی افزود: اگر در برخورد ،گفتار و رفتار تفاوتی مردم مشاهده کنند شرایط برخوردها و اظهار نظرات چیز دیگری خواهد شد.

وی ادامه داد: حاج آقای صلواتی ضمن خیر مقدم مجدد ؛ جمعی که حاضرند اعضای شورای اداری شهرستان بهمئی هستند ،همه از امروز دست اتحاد و برادری با حضرتعالی خواهند داد و همه ی عزیزانی که الان به عنوان شورای اداری هستند اگر پنج بار دیگر قرار باشد نیرو انتخاب کنم همین افراد را انتخاب خواهم کرد.

فرماندار بهمئی بیان کرد: همه ی این عزیزان تحت نظر حاج آقای صلواتی عزیز ان شا الله از تاریخ امروز با همکاری همدیگر این قول را خواهند داد که با برادری و کنار هم بودن برای شهرستان بهمئی که مستحق ترین مردم کشور برای خدمت هستند در خدمتگزاری برای مردم آماده هستیم.

محمدی ادامه داد: پدر و مادر یک خانواده ممکنه اختلاف سلیقه داشته باشند اما هرگز اختلاف سلیقه های خود را برای کوچه و بیابان داد نمیزنند که دیگران متوجه شوند سعی میکنند که عاقلانه رفع کنند مسئولین شهرستان هم به منزله ی پدر و مادر مردم این شهرستان هستند.

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: اگر مطلبی، اختلاف سلیقه ای در بین مسئولین شهرستان یا حضرتعالی نسبت به مسئولین وجود داشت ان شا الله تلاش کنیم در همان خانه اداری حل کنیم و به تریبون ها کشیده نشود به همه ی عزیزان در شورای اداری توصیه میکنم.

محمدی گفت: در مدتی که حاج آقای افروغی عزیز تشریف داشتند هیچ نیرو و مدیر اداری ندیدم که بخواهد بین مسئولین اختلاف بیانداز ، از این به بعد هم این توصیه را دارم که هیچ مدیر اداری حق اینکه اظهار نظری پیرامون مسئله ای که به اختلاف سلیقه و نظری که مردم متوجه شوند حق اظهار نظر نخواهد داشت.

فرماندار شهرستان بهمئی در پایان گفت: همه باید برای رضای خدا و خدمت به این مردم عزیز با اتحاد ،برادری و همدلی حرکت کنیم.

آیین تودیع و معارفه امام جمعه قدیم و جدید بهمئی ( + تصاویر )

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: از مسئولین محترم شهرستان بهمئی ،شورای تامین ،روحانیت گرانقدر تقدیر و تشکر میکنم.

آیت الله سید نصیر حسینی افزود: نماز جمعه یک پایگاه عظیم انقلاب، اسلام و کشور ما است.

وی خاطر نشان کرد: سنگر انقلاب ،اسلام ، امنیت،اتصال مردم به همدیگر و مکان وحدت بخش و انسجام است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: وظیفه ی همه ی ما بخصوص مسئولین در قبال نماز جمعه وظیفه ی سنگینی است(به ویژه در شرایط جدید) باید همه ی مسئولین برای تقویت این جایگاه بکوشند.

آیت الله حسینی خاطر نشان کرد؛ سخنان امام جمعه باید وحدت بخش ،امید آفرین ،انسجام بخش و کاری کند که نماز جمعه محل وحدت مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولین باید تلاش کنند که جایگاه امام جمعه تقویت شود تا اهداف تعیین شده ی دشمن در اغتشاشات اخیر محقق نشود دشمن یک توطئه ی سنگینی را طراحی کرده ،یک عده ای هم دارند گوش میدهند و امنیت ،عزت و وحدت مارا مورد هدف قرار دادند.

آیت الله حسینی ادامه داد: اینها جز یک ایران ضعیف و تحقیر شده نمی خواهند یک ایران ویران می خواهند مثل سوریه و افغانستان ایران سر جریان جبهه مقاومت است و دشمن سعی در نابود کردن آن دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پایگاه مهمی که همیشه هست و انرژی بخش به جامعه و انقلاب و وحدت بخش و قدرت میدهد نماز جمعه است.

آیت الله حسینی بیان کرد: هدف اغتشاشگران آزادی ایران است ، آزادی از چی ؟ از کی؟ در برنامه ی جاسوسی اسرائیل شما دیدید که تیم گسترده ای از اینها را اعدام کردند یعنی حتی در شکست ها خودشان را محکوم میکنند.

وی گفت: در مناسبت ها(۱۳ آبان ،۲۲ بهمن و...) یا جریان تشییع پیکر شهدای شاه چراغ شما دیدید در همین بهمئی یک حادثه ی تاریخی اتفاق افتاد.

آیت الله حسینی ادامه داد: حضور مردم در تشییع پیکر شهدا در یاسوج کم نظیر بود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نماز جمعه باید تقویت شود خود مسئولین نیز باید شرکت کنند مسئولین باید در خط مقدم نماز جمعه باشند.

آیت الله حسینی بیان داشت: وظیفه ی امام جمعه ست که پدری کند مشکلات مردم را دوستانه به گوش مسئولین برساند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اضاف کرد: از زحمات ارزشمند و موثر حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای افروغی که در این ۸ سال خیلی دغدغه داشتند و بسیار تلاش میکردند تا مشکلات را حل کنند تقدیر و تشکر میکنم.

وی گفت: از نزدیک میبینم مسئولین تا جایی که توان دارند در خدمت مردم هستند و تلاش میکنند تا مشکلات مردم را حل کنند اما گاهی اوقات امکانات اجازه نمیدهد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: برای جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای صلواتی امام جمعه ی جدید شهرستان بهمئی آرزوی موفقیت دارم.

آیین تودیع و معارفه امام جمعه قدیم و جدید بهمئی ( + تصاویر )

امام جمعه جدید شهرستان بهمئی در این مراسم گفت: یاد و نام انبیاء الهی شهیدان راه حق ،مجاهدان ،شهدای ۸ سال دفاع مقدس ، امام راحل و شهدای شهرستان بهمئی بخصوص شهیدان خوب را گرامی میداریم.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: از نماینده ی محترم ولی فقیه در استان حضرت آیت الله حسینی و مدیر دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان حاج آقای عبودی ،سروران عزیز ائمه جمعه شهرستان های استان ،فرماندار محترم ،اعضای شورای اداری شهرستان ،و همه ی مسئولین عزیز تقدیر و تشکر میکنم.

وی افرود: نماز جمعه دستور و حکم خداوند متعال و سنت نبوی و علوی است.

حجت الاسلام صلواتی خاطر نشان کرد: نماز جمعه مربوط به اسلام ،انقلاب و نظام اسلامی است و متعلق به احزاب و جناح خاصی نیست.

امام جمعه جدید شهرستان بهمئی ادامه داد: نماز جمعه خدمت به مردم است.

وی بیان داشت: رئیس این حزب خدا است و بقیه ی آن ولایت است.

حجت الاسلام صلواتی افزود: هر کس دل به اسلام ،عترت ، نظام و قرآن ،امام و شهدا دارد اهل نماز جمعه است ‌یکی از عوامل تحکیم انقلاب و نظام اسلامی نماز جمعه است یکی از رسالت های نماز جمعه حفظ وحدت ،همدلی ،رفاقت و صمیمیت مسئولین است.

وی در پایان گفت: برای پیشرفت و توسعه شهر و رفاه مردم به مسئولان و مدیران این شهر کمک خواهد کرد.

آیین تودیع و معارفه امام جمعه قدیم و جدید بهمئی ( + تصاویر )

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی امام جمعه پیشین شهرستان بهمئی در این مراسم گذری بر خدمات انجام شده در شهرستان زد و از همه مردم شهرستان خداحافظی و طلب حلالیت خواست.

عکس و گزارش از سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: