« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۱۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
ظهر امروز انجام شد؛
بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج، ظهر امروز فرمانده سپاه لنده، مسئول نمایندگی ولی فقیه و جمعی از پرسنل سپاه با امام جمعه لنده دیدار کردند

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج، ظهر امروز فرمانده سپاه لنده، مسئول نمایندگی ولی فقیه و جمعی از پرسنل سپاه با امام جمعه لنده دیدار کردند.

دیدار فرمانده سپاه با امام جمعه لنده به مناسبت هفته بسیج /تصاویر

بسیج بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی ایران است

در این دیدار فرمانده سپاه شهرستان لنده ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس بسیج را یکی از بازوهای مهم و قدرتمند جمهوری اسلامی نامید و عنوان کرد: بسیج با ابتکار داهیانه حضرت امام(ره) شکل گرفت و با تدابیر مقام معظم رهبری، در دوران حاضر به یک نهاد قدرتمند و بازویی مردمی و نیرومند برای انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

سرهنگ روح الله ویسی با بیان اینکه حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده همواره در تمامی برنامه ها و جلسات یار و مدکار سپاه و بسیج شهرستان می باشد افزود:در همین راستا و به مناسبت هفته بسیج خدمت ایشان رسیدیم تا از نصایح و رهنمودهای ایشان استفاده نماییم.

دیدار فرمانده سپاه با امام جمعه لنده به مناسبت هفته بسیج /تصاویر

می‌کشند و عزا می‌گیرند!

در ادامه امام جمعه شهرستان لنده با اشاره به اتفاقات اخیر کشور گفت: اینکه عده ای اغتشاشگر دنبال مقاصد پلید هستند بدانند این انقلاب میوه خون شهدا است و راه شهدا در این سرزمین ماندگار شده و پرچم پر افتخار انقلاب اسلامی با اتحاد و یکپارچگی ملت و بسیجیان سرافراز برای همیشه برافراشته خواهد ماند.

حجت الاسلام محمودی اصل با بیان اینکه این روزها اغتشاشگران و عوامل دشمن خود می کشند خود تسلیت می گویند و خود صاحب عزا می شوند اظهار داشت:طی دو ماهی که از شروع اغتشاشات در کشورمان می‌گذرد انواع و اقسام تلاش پرحجم آشوبگران و جریان رسانه‌ای معاندان برای انحراف افکار عمومی از طریق دروغ و تهمت و کشته‌‌سازی‌های بی‌اساس را شاهد بوده‌ایم که باید ضمن رفع بعضی از ضعفها و با بصیرت افزایی و حضور به موقع در صحنه نقشه آنان را بر آب نماییم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
فریدون حق پرست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
0
0
اسلحه غیرمجاز برای مجوز دارشدن برای محافظت ازدام عشایری هستم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: