« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۸
آوای رودکوف گزارش می دهد:
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با حجت‌الاسلام صلواتی امام جمعه جدید شهرستان بهمئی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در ابتدای این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی اظهار داشت: نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر و پا به کار در راستای وظایف محوله خود می‌باشد.

سرهنگ فرزین جمشیدی اظهار کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان به عنوان یک راهنما در راس امور اجرایی این شهرستان عمل کرده است و زحمات اصلی را در نیروی انتظامی این شهرستان، پرسنل این فرماندهی کشیدند.

دیدار فرمانده انتظامی بهمئی با امام جمعه/حجت الاسلام صلواتی:به عنوان یک سرباز در کنار نیروی انتظامی خواهم بود

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی ادامه داد: شیرین ترین واژه خود مردم هستند و این ارزش نقش و حضور مردم در برقراری نظم و امنیت در جامعه را می رساند.

سرهنگ جمشیدی خاطر نشان کرد: امنیتی پایدار و ماندگار است که مردم در برقراری آن سهیم باشند.

وی ضمن پاسداشت خدمات نیروهای ناجا، بر نقش این نیرو در راستای تامین امنیت جامعه اسلامی تاکید کرد و افزود: برقراری نظم جهت آسایش مردم و آرامش آن‌ها در محیط زندگی فلسفه وجودی نیروی انتظامی است.

دیدار فرمانده انتظامی بهمئی با امام جمعه/حجت الاسلام صلواتی:به عنوان یک سرباز در کنار نیروی انتظامی خواهم بود

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه مهم‌ترین عامل ایجاد سرمایه اجتماعی و آسایش در جامعه تامین احساس امنیت و فراهم ساختن زیرساخت‌های آن است، تصریح کرد: توسعه و پیشرفت یک جامعه در گرو امنیت آن است.

سرهنگ جمشیدی افزود: با برگزاری ۱۴ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با اراذل اوباش ، شرایط بهتر و آرامش خوبی در سطح شهرستان بهمئی برقرار شد‌.

وی در ادامه گفت : با همکاری های ویژه دادستان شهرستان بهمئی و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی این شهرستان، نقاط جرم خیز در سطح شهر برای اراذل اوباش نا امن شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی افزود: در بحث کشف سلاح و مهمات غیرمجاز ۲۳ درصد افزایش داشته ایم.

دیدار فرمانده انتظامی بهمئی با امام جمعه/حجت الاسلام صلواتی:به عنوان یک سرباز در کنار نیروی انتظامی خواهم بود

سرهنگ جمشیدی خاطر نشان کرد؛ در بحث کشف مواد مخدر ۱۸۰ درصد افزایش کشف داشته ایم.

وی افزود: شهرستان بهمئی تنها شهرستانی است که در کل استان ۳۱ درصد کاهش سرقت داشته است.

سرهنگ جمشیدی بیان کرد: در بحث نزاع فردی ۲۵ درصد و نزاع دسته جمعی ۱۷ درصد کاهش داشته ایم.

در ادامه این دیدار امام جمعه جدید شهرستان بهمئی ضمن عرض خیر مقدم اظهار داشت: مردم ایران اسلامی به همت شما سربازان این سرزمین در سایه امنیت زندگی می‌کنند و امنیت یک نعمت مجهول است و تلاش و زحمات نیروی انتظامی در این شهرستان قابل تقدیر است و ما قدردان زحمات شما هستیم.

دیدار فرمانده انتظامی بهمئی با امام جمعه/حجت الاسلام صلواتی:به عنوان یک سرباز در کنار نیروی انتظامی خواهم بود

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی گفت: امنیت حاکم بر جامعه ثمره خون شهدا، تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، تدابیر مقام معظم رهبری و حضور مردم در همه صحنه‌ها می‌ باشد.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به برقراری حفظ امنیت مرزها و امنیت داخلی مقابله با جرائم مشهود و رسیدگی به بسیاری از امور اجرایی از دستگاه قضایی را عهده دار است.

امام جمعه شهرستان بهمئی ضمن تقدیر و‌تشکر از خدمات و عملکرد خوب نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در برقراری امنیت در شهرستان بهمئی گفت : از نیروی انتظامی همان گونه که هست با اقتدار و با درایت و صبوری به استقبال مشکلات معظلات بروند تا شاهد آرامش بهتر و رضایت مردم از امنیت شهرستان باشد.

حجت الاسلام صلواتی در پایان با بیان اینکه به عنوان سرباز در کنار این مجموعه خواهم بود افزود: با همه توان از آنها حمایت خواهم کرد.

 

خبرنگار:سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: