« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
با حضور دکتر صفار هرندی "عضو مجمع تشخیص مصلت نظام "؛
همایش بزرگ رفیق شهیدم به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت شهدای ترور ، شهیدان: حاج هوشنگ خوب و امید خوب ، با حضور دکتر صفار هرندی "عضو مجمع تشخیص مصلت نظام و وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی " و مسئولان و مردم شهرستان و با نوای"کربلایی احسان شیخی" در مصلی امام رضا (ع) شهرستان بهمئی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی؛به همت هیئت جوانان حسینی شهرستان بهمئی همایش بزرگ رفیق شهیدم به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت شهدای ترور ، شهیدان: حاج هوشنگ خوب و امید خوب ، با حضور دکتر صفار هرندی "عضو مجمع تشخیص مصلت نظام و وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی " و مسئولان و مردم شهرستان و با نوای"کربلایی احسان شیخی" در مصلی امام رضا (ع) شهرستان بهمئی برگزار شد.

همایش بزرگ

محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم گفت: شهیدان انسان‌های وارسته و سرمایه بزرگ ملت ایران هستند که با نثار جان خود بر عهد و پیمان خود وفادار ماندند و اثبات وفاداری و صدق در گفتار مهم‌ترین فضیلت شهدا بود که با نثار خون و جان خود آن را اثبات کردند.

وی با بیان اینکه شهدا از دست دادنی نیستند، ادامه داد: با شهادت این انسان‌های وارسته ما نه ‌تنها این بزرگواران را از دست نمی‌دهیم بلکه آنان را مجدداً به دست آورده و با گشودن دفتر خاطرات زندگی آنان بیشتر با زوایای شخصیتی این انسان‌های وارسته آشنا می‌شویم که هرکدام از این ابعاد شخصیتی آنان درس و الگویی ارزشمند برای ما و نسل‌های آینده است.

صفارهرندی با بیان اینکه راه شهادت راه مقاومت و ایثار است، ادامه داد: ایمان به خدا و پایداری بر عهد و پیمان بشارت شهیدان برای ماست و برپایی جلسات بزرگداشت مقام شامخ شهیدان فرصتی مناسب برای کسب معرفت و درک اقدام ستودنی آنان است.

وی خطاب به خانواده شهیدان خوب بیان کرد : شهید حاج هوشنگ خوب و شهید کربلایی امید خوب شهید بودند که شهید شدند.

وزیر اسبق فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی گفت: به تبیین جایگاه شهدا و فرهنگ جهاد و شهادت و ابعاد مختلف فتنه اخیر پرداخت و اظهار داشت: حضور در محافل شهدا نشانه هوشمندی معنوی و انقلابی است.

در تمام وصیت نامه های شهدا به دست بر نداشتن از دامان ولی فقیه زمان و حمایت از ولایت توصیه شده است؛ این یکی از رموز نورانی این راه هدایتگر است، به واقع شهدا مردانه پای حرف و هدفشان ایستادند و به قول سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا کسی شهید نباشد شهید نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: در تمام وصیت نامه های شهدا به دست بر نداشتن از دامان ولی فقیه زمان و حمایت از ولایت توصیه شده است؛ این یکی از رموز نورانی این راه هدایتگر است، به واقع شهدا مردانه پای حرف و هدفشان ایستادند و به قول سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا کسی شهید نباشد شهید نمی شود.

صفار هرندی با اشاره به اینکه دشمن نمی تواند وحدت و یکپارچگی نژادهای ایرانی را حول محور اسلام و ولایت تحمل کند، گفت: اینکه ایرانی هر روز به حوزه های نفوذ و اقتدار ابرقدرت ها وارد می شود و آنها را بیرون می راند، برای آنها قابل تحمل نیست به عبارت دیگر فتنه این روزها حاصل رعب و وحشت دشمن از قدرت شما است.

صفارهرندی گفت: موضوع شهادت و گذشتن از جان در راه یک هدف والا یکی از ارزش‌های ممتاز انقلاب ما در مقایسه با دیگر انقلاب‌های رخ ‌داده در جهان است.

وزیر اسبق فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی بیان داشت: با شروع مبارزات انقلاب اسلامی ایران، موضوع بذل جان در راه هدف و واژه شهادت به دنیا عرضه شد و جهانیان از نثار جان ملت ایران در راه هدف والا در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس متعجب شدند از این رو دشمنان به دنبال توطئه جهت مخدوش کردن این ارزش‌های اسلامی به نام اسلام هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلت نظام اظهار کرد: اینک انتقال و زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین رسالت در راه پاسداشت این موضوع ارزشمند و خنثی کردن توطئه دشمنان است.

در پایان این مراسم ، سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان پسر و دختر شهرستان بهمئی به اجراء در آمد.

 
خبرنگار:سامان خوبی زاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: