« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
آوای رودکوف؛
برنامه شور بسیجی در شعر شاعران با حضور اهالی فرهنگ ،هنر،رسانه،مسئولین و عموم مردم درشهرستان لنده به همت اداره فرهنگ وارشاداسلامی و با همکاری موسسه فرهنگ سازان میعاد و انجمن شعر وادب برگزار شد.

به پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ برنامه شور بسیجی در شعر شاعران با حضور اهالی فرهنگ ،هنر،رسانه،مسئولین و عموم مردم شهرستان برگزار شد.

 رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده در این برنامه ،بسیج را مایه افتخار و عزت این مرز و بوم دانست.وی درخت تناور و تنومند بسیج را ناشی از تفکر بزرگ وآینده نگری معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست تا با تشکیل این نهاد برخواسته از دل مردم ،حفاطت و پاسداری از این نظام را خود مردم انجام دهند.

وی بیان داشت:بسیج در طول دوران پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقاطع مهم و حساس توانست سربلند و سرافراز باشد و گرامیداشت هفته بسیج یادآوری تمام مجاهدات و تلاش های دیده و ندیده این قشر تلاشگر خواهد بود و عشق عمیق و قلبی رهبر فرزانه انقلاب به بسیج نشانه اهمیت وجود این نهاد مردمی است.

اسماعیل زارعی در ادامه یادآورشد:در این برنامه اجرای شعرخوانی ،متن ادبی ، ادبیات حماسی و سایر برنامه ها باعث معرفی قسمتی از تلاش‌های این عرصه گردید.

در پایان از مجریان و عوامل برنامه تجلیل بعمل آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: