« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
بیست و چهارمین دوره مانور سراسری ایمنی و زلزله با حضور فرماندار ؛ شورای اداری شهرستان و نیروهای امدادی، در دبیرستان شهید ثانی لنده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛بیست و چهارمین دوره مانور سراسری ایمنی و زلزله با حضور فرماندار ؛ شورای اداری شهرستان و نیروهای امدادی، با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور» همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان لنده و به صورت نمادین در دبیرستان شهید ثانی برگزار شد.

در این مانور دانش آموزان با پخش صدای آژیر زلزله ، ابتدا پناهگیری کردند و سپس فرآیند خروج اضطراری از ساختمان مدرسه صورت گرفت؛ در ادامه نیز اقدامات امداد و نجات توسط دانش آموزان و نهادهای مسوول انجام شد تا تمرینی برای مواجه با یک زلزله واقعی صورت گیرد.

در این مراسم جلال دانش فرماندار لنده با بیان اینکه دانش آموزان چه در محیط مدرسه و چه در خانه همواره در معرض آسیب ناشی از زلزله هستند، اظهار داشت: هدف از اجرای این مانور آموزش و آشنایی دانش آموزان با مباحثی همچون پناهگیری و خروج ایمن است. 

فیلم
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: