« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
سیاسی؛
مهدی دزفولی مجری برنامه اینترنتی «ویرگول» که با هدف گفتگو و مناظره درباره شرایط ملتهب این روزهای جامعه تولید و منتشر می‌شود به بازخوانی بخشی از چالش‌های این تجربه پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، سیدمهدی دزفولی از تهیه‌کنندگان و کارگردانان پرکار در حوزه مستند طی سال‌های اخیر که در برنامه «ویرگول» به‌عنوان مجری مقابل مهمانان قرار می‌گیرد در بخشی از گفتگو با خبرگزاری مهر گفته است:

احتمال برگزاری مناظره بین روحانی و احمدی‌نژاد

امیدوارم هم برنامه «ویرگول» که یک برنامه مناظره‌محور است و هم برنامه «ویرگول پلاس» که در قالب هاردتاک تولید می‌شود، ادامه داشته باشد. وقتی این فصل اول به پایان برسد، براساس بازخوردها سراغ فصل‌های بعدی می‌رویم. ما حتی با احمدی‌نژاد و لاریجانی می‌خواستیم قرار گفتگو بگذاریم که گفتند ایشان فعلاً موضع‌شان سکوت است. با دفتر سیدمحمد خاتمی تماس گرفتیم که گفتند نمی‌خواهند موضعی در برابر دوربین داشته باشند و فعلاً مصاحبه نمی‌کنند. در حال حاضر پیگیر گفتگو با روحانی هستیم. حتی یکی از ایده‌های بلندپروازانه‌مان این است که بتوانیم مناظره میان رؤسای جمهور سابق داشته باشیم؛ مثلاً مناظره‌ای میان احمدی‌نژاد و روحانی برای راه چاره این روزها.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: