« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیران کل:
کیامرث حاجی معاون عمرانی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از مدیران کل بعد از مطالبه گری حجت الاسلام صلواتی امام جمعه شهرستان بهمئی از بخش های سرآسیاب یوسفی و ممبی و طرح های عمرانی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛کیامرث حاجی معاون عمرانی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از مدیران کل بعد از مطالبه گری حجت الاسلام صلواتی امام جمعه شهرستان بهمئی از بخش های سرآسیاب یوسفی و ممبی و طرح های عمرانی بازدید کرد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در خطبه‌های هفته شهرستان گفت: در هفته گذشته به همراه بعضی از مسئولان محترم از بخش سرآسیاب و ممبی بازدید داشتیم.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی خاطر نشان کرد: حضور نجیبانه مردم خوب و مهربان، حضور مسئولان شهرستان در بین مردم برای پیگیری مسائل و مشکلات آنها‌امیدآفرین است.

وی گفت: یکی از شاخصه‌های توسعه هر منطقه و شهرستان موضوع راه‌ها و جاده‌های ارتباطی است.

حجت الاسلام صلواتی بیان کرد: یکی از ضروری‌ترین نیاز‌های مردم جاده‌ی امن است.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: رسالت راهداری نگهداری از جاده هاست از فعالیت راهداران شهرستان تقدیر می‌کنم.

وی ادامه داد: مسئولان شهرستان به دنبال ایجاد راه‌های مناسب برای مردم و روستا‌ها هستند از این همت، تلاش و انگیزه خدمت مسئولان تقدیر و تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام صلواتی گفت: شهرستان بهمئی از نظر زیرساخت‌های جاده‌ای هیچ گونه وضعیت مناسبی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: وضعیت آسفالت‌های قدیمی و نامطلوب، خطرآفرین و زیان‌رسان، محروم از شاخص‌های حداقلی، دارای خسارت‌های زیاد به مردم و وسایل نقلیه، جاده‌های این شهرستان برای تعمیرکاران دیگر شهرستان‌ها مشتری درست می‌کنند.

امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: در بخش سر آسیاب و ممبی اصل مطالبه‌ی مردم از فرماندار و مسئولان راه مناسب و امن بود.

حجت الاسلام صلواتی گفت: عشایر در رنج و زحمت هستند.

وی گفت: مطالبه‌ی بخشداران و دهیاران دو منطقه‌ی ممبی و سرآسیاب ساماندهی جاده‌ها است.

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد؛ مطالبه‌ی مردم شریف دو منطقه‌ی ممبی و سرآسیاب از وزیر راه و شهرسازی، از نماینده‌ی مجلس، از مسئولان استان و اداره‌ی راهداری این است که پروژه‌ی برم الوان به سرآسیاب، پروژه‌ی بنه‌ی پیر، پروژه‌ی سه راهی ممبی سرآسیاب و الهی آباد، پروژه‌ی راه ارتباطی پشت کوه و ملا طهماسب، جاده‌ی ماغر، پروژه‌ی روکش آسفالت ممبی و سرآسیاب در اولویت کاری مسئولان باشد.

وی گفت: راه‌ها و جاده‌های ارتباطی این دو منطقه در‌شان مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: مسئولان استان با خودرو‌های مردمی از این دو بخش بازدید کنید.

معاون عمرانی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر به بخش سرآسیاب یوسفی و بخش ممبی و در حاشیه طرح ها به خبرنگار ما گفت: در راستای سفر های شهرستانی مناطق محروم پیگیر پروژه های عمرانی با توجه به اینکه سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی رسیدگی به مناطق محروم است منطقه ی شهرستان بهمئی در اولویت کاری ما مثل خیلی از مناطق محروم استان گرفته است.

کیامرث حاجی زاده بیان کرد: پروژه های زیرساختاری خوبی در این یکی دوسال اخیر در شهرستان با تاکید آقای استاندار و پیگیری هایی که شد با اعتبارات مختلف ( استانی ، کشوری ، سفر و متمم سفر ) گذاشته شد.

وی ادامه داد؛ این چهارمین سفر بنده و حوزه ی زیر ساخت در دو سال اخیر به شهرستان بهمئی است.

معاون عمرانی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مصوبات خوبی دراین سفرها بود که دنبال شد شما هم امروز صبح شاهد بودید.

حاجی زاده خاطر نشان کرد: یکی از پروژه های مهم شهرستان بهمئی آبرسانی به شهرستان و بخصوص شهر لیکک بوده است.

وی افزود: با همکاری نماینده ی شهرستان توانستیم اعتبارات خوبی را در سال گذشته تامین کنیم.

حاجی زاده گفت" آب منطقه ای و مشاور و پیمانکار امروز قول دادند که پروژه ی آبرسانی تا سال آینده بهره برداری خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ شهرستان بهمئی و روستاهای مسیر لوله گذاری و آبرسانی بهره مند میشوند یک انقلابی در بحث آبرسانی شان ایجاد خواهیم کرد.

حاجی زاده بیان داشت: پروژه بیمارستان شهرستان بهمئی را فعال کردیم تا یک ماه آینده راه اندازی خواهد شد و در ده فجر به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: دو پزشک متخصص مستقر شدند و تجهیزات کامل نصب شده است.

معاون عمرانی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پروژه های شهری بیان کرد : میدان ورودی ، جاده سلامت و کمربند سبز کمک های خوبی شد.

وی گفت: در بحث بهسازی روستاها کارهای خوبی انجام شد.

حاجی زاده بیان کرد: شهرستان بهمئی حدودا ۸۰ روستا دارد که در ۴۰ روستا طرح هادی کامل اجرا شده است.

وی در خصوص در بحث راه های روستایی ادامه داد: یکی از جاهایی که مهم هست و باید مورد توجه قرار بگیرد راه های روستایی است.

معاون عمرانی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اولویت عمران استان راه روستایی است منطقه بنه پیر به پهنک منطقه ی محروم شهرستان بهمئی است.

وی گفت: متعاقب سفر ما سفر آقای استاندار بوده به این منطقه ی پهنک بوده است اعتبارات خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

حاجی زاده بیان داشت: سد ایلی آباد از ممتم سفر برای تکمیلش هزینه کنیم سد در اثر بارش های جدید آبگیری شد.

وی گفت: اکثر پروژه های شهرستان فعال هستند برنامه داریم سرعت بیشتری داده شود البته دقت و نظارت بر کیفیت پروژه برای ما مهم است.

معاون عمرانی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان افزود: یک سری اعتبارات به صورت سرجمع به استان داده شده است در حوزه ی جهاد کشاورزی ، ورزش و جوانان که ما از متمم سفر به دستور آقای استاندار اعتبار خوبی داشته ایم قطعا سهم شهرستان در آنها دیده خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: