« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تصویب «لایحه حمایت از زنان» در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت:‌ مقرر شده است تا در فاصله کوتاه این لایحه در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، سیدکریم حسینی در گفت و گو با ایسنا، از تصویب لایحه حمایت از زنان در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت:‌ این لایحه در مدت زمان خوبی توسط کمیته تخصصی زنان و خانواده مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: این لایحه در چندین نوبت بین کمیسیون و کمیته تخصصی رد و بدل شد و تک تک مواد آن که بیش از 50 ماده دارد به علاوه تبصره های آن مورد بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: عنوان لایحه نیز به این شکل شد که «حمایت از زنان» است و در واقع حمایت به معنای عام کلمه اعم از جزئیات وقایعی که ممکن است بانوان در تمامی سنین، مراحل زندگی،‌ فضای اداری و خانواده با آن روبرو شوند که مورد بررسی قرار گرفته که به چه شکلی می توانیم قوانینی که در گذشته وجود داشته را برای حمایت از زنان تقویت کنیم و هم اینکه چنانچه نقصی در برخی از قوانین وجود داشته اصلاح شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: برخی از قوانین ممکن است بر اساس میزان جزای آنها در حدی نبوده که بتواند بازدارنده باشد که این موارد تشدید شد و قرار بر این شد که اگر به هر شکلی حرمت و شخصیت بانوان مورد هجمه قرار بگیرد در برابر آنها این قوانین مصوب شوند.

حسینی در پایان گفت: همچنین مقرر شد که در فاصله کوتاهی نیز این لایحه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: