« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
آوای رودکوف گزارش می دهد:
شهردار و شورای شهر لیکک با امام جمعه شهرستان بهمئی دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛امام جمعه شهرستان بهمئی در این دیدار گفت: شورا و شهرداری قلب عمرانی شهر هستند و باید از همه ظرفیت ها برای خدمت به مردم و همشهریان استفاده کرد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی بیان کرد: حالا که الحمدلله مجموعه مدیریت شهری همدل و همراه هم هستید این همدلی و اتحاد را به نهادها و ادارات ترویج کنید راه پیشرفت و آبادانی این شهر وحدت و همدلی و یکپارچگی مسئولان است .

دیدار شهردار و شورای شهر لیکک با امام جمعه بهمئی / تصویر

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان داشت؛ بین شما و دیگر مسئولان شما چون فرزندان این شهر هستید باید مجاهدانه در میدان تلاش کنید و همه را همراه کنید برای خدمت به مردم باید قدر دان و شاکر این مردم شریف و نجیب را باشیم و راه آن خدمت و نوکری برای مردم است این نوکری مردم شرف و افتخار ماست باید تلاش کنیم.

حجت الاسلام صلواتی ادامه داد؛ خدماتی که ارائه می دهیم بر اساس عدالت و عقلانیت باشد بنده برای اعضاء محترم شورا و شهردار محترم احترام قائل هستم و تا مادامی که به مردم خدمت می کنید و از کار مردم گره گشایی می کنید از مدیریتی شهری حمایت می کنم‌ .

دیدار شهردار و شورای شهر لیکک با امام جمعه بهمئی / تصویر

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: ان شاءالله در دوران مدیریت شما شاهد پیشرفت و آبادانی و توسعه شهر باشیم و علاقمند هستم یک روز یا نیمه روز را همراه اعضاء محترم شورای اسلامی و شهردار محترم محله به محله شهر را بازدید و همانجا یا در مساجد با حضور مردم نسبت به مطالبات مردم و کمک به مردم همراهی نمایم .

وی ادامه داد: انتظار است در بحث مسائل فرهنگی بالاخص نماز جمعه ، قلب فرهنگی شهر و قرارگاه ایمان و تقوا و اخلاق و بصیرت تدابیر لازم را جهت تسهیل حضور مردم مومن و انقلابی این شهر فراهم کنید .

در این نشست عباس مشیری شهردار شهر لیکک ضمن خیر مقدم و تشکر از امام جمعه جدید گفت: حضور امام جمعه در شهر، منشاء خیر و برکات است وبا توجه به تنوع اقلیمی در شهر لیکک امام جمعه به عنوان پدر معنوی و فرهنگی شهر می‌تواند با تدبیر و مدیریت شایسته وحدت را حاکم نماید.

دیدار شهردار و شورای شهر لیکک با امام جمعه بهمئی / تصویر

عباس مشیری ضمن تاکید بر عزم جدی خود و مجموعه شهرداری به خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی به شهروندان و تلاش برای تحقق اهداف توسعه شهر لیکک و نیز جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان را منشور خدمتی شهرداری بیان داشت.

شهردار جوان شهر لیکک در ادامه گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد و گفت، مجموعه شهرداری با تمام توان برای خدمت رسانی صادقانه به شهروندان در زمینه‌های مختلفی عمرانی، فرهنگی و… تلاش می‌‌کند.

دیدار شهردار و شورای شهر لیکک با امام جمعه بهمئی / تصویر

محسن کوکب نژاد عضو شورای شهر و نایب رئیس شورای استان ضمن خیر مقدم محضر امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: تشکر و قدردانی از زحمات امام جمعه قبلی بایت همه خدماتی که به شهرستان کرده و مقدم و حضور امام جمعه شهر را مایه خیر و برکت دانست و عنوان کرد: هر چه مسئولین با هم اتحاد و همدلی داشته باشن کارها بهتر انجام می‌شود و اثرات آن برای مردم بهتر و نمایان تر هست ما هر چه مطالبه داریم برای مردم هست چون ما زیر پوست مردم را بهتر می بینیم و اگه صدامون و دادمون بالا میاد فقط برای مردم هست.

وی ادامه داد: مردم مشکلات معیشتی دارن دخل و خرج آنها با هم یکسان نسیت و اجناس و مواد غذایی روز به روز گران و گران‌تر می‌شوند از بانک‌های شهرستان گله مند هستیم خدمات رسانی آنها به مردم برای پرداخت وام ها اشتغال و ازدواج و غیره سخت گیرانه هست و برای بازپرداخت هم سختگیری میکنن که در این خصوص مردم شاکی هستن و گریزی زدیم به وام‌های مسکن که در طول سال ۱۴۰۱ هیچگونه وام مسکنی ابلاغ نشد و مردم در این خصوص ناراضی و گله مند هستن و در خصوص اشتغال جوانان بسیار گله مند هستند.

دیدار شهردار و شورای شهر لیکک با امام جمعه بهمئی / تصویر

رضا بنیاد داشت رئیس شورای شهر رشته کلام را بدست گرفت و ضمن سلام و احوالپرسی و خیر مقدم محضر امام جمعه شهر لیکک از اینکه تا الان با شورای شهر قبلی و شهردار قبل نتونستیم تسویه حساب مالی کنیم بسیار گله مند بود و از امام جمعه شهر خواستن که به این موضوع ورود کنند تا شهرداری و شورای شهر از بلاتکلیفی در بیان و حداقل اینکه وضعیت بدهی های شهرداری در دوره گذشته شورا و شهردار قبلی مشخص گردد زیرا چندین بار به شورای تامین شهرستان نامه زدیم و در خواست کردیم بی جواب ماند.

علیداد رگبار مقدم ضمن عرض سلام و خسته نباشید محضر همکاران در شورای شهر و شهردار و امام جمعه شهر لیکک یه پیشنهاد دادن که هر هفته یک بار در معیت اعضای شورای شهر و شهردار در یکی از مساجد شهر به هنگام نماز مغرب و اعشاء حضور و در خواست های مردم را از نزدیک و بصورت حضوری داشته باشیم و آنها را دسته بندی و پاسخگوی مطالبات مردم بصورت حضوری باشیم.

در ادامه اعضای شورای شهر و شهردار شهر لیکک نظرات خود را ارائه دادند.

خبرنگار:سامان خوبی زاده

برای دریافت آخرین اخبار و گزارشات شهرستان بهمئی اینجا را کلیک کنید

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین