« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
در دیدار سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد با شهرداری دوگنبدان عنوان شد:
سید محمد هادی امیری ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ها و همراهی شهردار دوگنبدان به ضرورت تجهیز شهر دوگنبدان به فیبر نوری اشاره کرد و گفت ؛مخابرات منطقه در راستای تامین امنیت و ایجاد یک شهر هوشمند وطی انعقاد این تفاهم نامه نقطه به نقطه شهر دوگنبدان را با همراهی شهرداری به فیبر نوری تجهیز نماید.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهکیلویه و بویر احمد با حضور در شهرداری شهر دوگنبدان با رضا قشقایی شهردار این شهر دیدار و گفتگو کرد .

دوگنبدان اولین شهر هوشمند کهگیلویه وبویراحمد

در این دیدار صمیمی سید محمد هادی امیری ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ها و همراهی شهردار دوگنبدان به ضرورت تجهیز شهر دوگنبدان به فیبر نوری اشاره کرد و گفت ؛مخابرات منطقه در راستای تامین امنیت و ایجاد یک شهر هوشمند وطی انعقاد این تفاهم نامه نقطه به نقطه شهر دوگنبدان را با همراهی شهرداری به فیبر نوری تجهیز نماید.

سید محمد هادی امیری گفت؛ فیبر نوری ، نگهداری وپشتیبانی آن به صورت رایگان توسط مخابرات انجام و حفاری در مسیرهای مصوب شده توسط شهرداری صورت می گیرد.

براساس همین گزارش؛ رضا قشقایی شهردار دوگنبدان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از سرپرست مخابرات منطقه و توجه ویژه آن به توسعه زیرساختی شهر دوگنبدان گفت؛ یکی از آرزوهای دیرینه اعضای شورای شهر و شهرداری تجهیز شهر به فیبر نوری است وانعقاد این تفاهم نامه گامی است مثبت تا این مهم تحقق یاید و ان شاءالله بتوانیم با اجرای فیبر نوری در سطح شهر به کاهش مشکلات وآسیب های اجتماعی کمک کنیم.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: