« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل در آیین راهپیمایی ۹ دی مرکز کهگیلویه و بویراحمد:
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: دشمنان با سیاست کثیف کشته‌سازی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی ایران بودند و می‌خواستند تا می‌توانند بر طبل بی‌اعتمادی مردم نسبت به نظام بکوبند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ سردار سنایی‌راد در آیین راهپیمایی ۹ دی مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دشمنان در فتنه ۸۸ به دنبال عبور مردم از ولایت بودند، اما ۹ دی ماه تجلی همراهی مردم با ولایت و غیرت دینی مردم در دفاع و پاسداری از ارزش‌های اسلام بود.

در حوادث اخیر ۷۵ درصد خانواده‌ها با این حوادث و توطئه دشمنان همراهی نکردند

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در حوادث اخیر ادامه داد: در سایه تعطیلی مدارس، مساجد و مکان‌های دینی و فرهنگی به دلیل شیوع بیماری کرونا جنگ ترکیبی شکل گرفت، خروجی تعطیلی مراکز آموزشی و فرهنگی گسست بین نسلی اتفاق افتاد. شادی بخشی از این نسل برای پیروزی تیم انگلیس در جام جهانی قطر نشانه همان گسست بین نسلی است.

سردار سنایی‌راد اهداف جنگ ترکیبی را برشمرد و یادآور شد: دشمنان در جنگ ترکیبی هم با اقتصاد و هم با رسانه و اعتقادات مردم کار داشتند و آسیب‌هایی را هم متوجه ساختند و می‌خواستند که مردم از حاکمیت اسلامی نظام اسلامی ایران عبور کنند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا حوادث اخیر را فتنه چند لایه دانست و توضیح داد: دشمنان با سیاست کثیف کشته‌سازی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی ایران بودند و می‌خواستند تا می‌توانند بر طبل بی‌اعتمادی مردم نسبت به نظام بکوبند؛ وقتی همراهی مردم را ندیدند، سعی داشتند که با تعطیلی بازار و اعتصاب رانندگان کامیون اهداف خود را دنبال کنند.

وی بیان کرد: از سال ۸۸ تاکنون به دنبال این هستند که زهر خود را بریزند، اما مردم همراهی نکردند و در حوادث اخیر ۷۵ درصد خانواده‌ها با این حوادث و توطئه دشمنان همراهی نکردند و این نشان دهنده این است که مردم ایران پای امنیت و ارزش‌های نظام اسلامی، استقلال و آزادی مانده‌اند و در کنار گلایه‌ها و اعتراض‌هایی که به مشکلات دارند، اما دشمنان را همراهی نکردند چرا که نمی‌خواهند ایران مقتدر اسلامی همانند سوریه شود.

سردار سنایی راد گفت: دعوای اصلی سر استقلال ماست که به حول و قوه الهی بر سر استقلال‌مان می‌ایستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: