« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱
ظهر امروز انجام شد؛
با هدف اشتغال و توانمند سازی جامعه هدف ( زنان سرپرست خانوار، آسیب دیدگان اجتماعی، بهبود یافتگان از اعتیاد) نشست سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهمئی با سرپرست اداره بهزیستی این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛با هدف اشتغال و توانمند سازی جامعه هدف ( زنان سرپرست خانوار، آسیب دیدگان اجتماعی، بهبود یافتگان از اعتیاد) نشست سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهمئی با سرپرست اداره بهزیستی این شهرستان برگزار گردید.

نشست سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهمئی با سرپرست اداره بهزیستی

منصوری سرپرست مرکز آموزش فنی حرفه ای شهرستان بهمئی نیز ضمن تشکر از مجموعه بهزیستی شهرستان گفت : فنی و حرفه ای شهرستان آمادگی لازم جهت آموزش به افراد معلول ، زنان سرپرست خانوار ، آسیب دیدگان اجتماعی ، بهبود یافتگان از اعتیاد و کودکان کار را دارد و به تناسب نیاز ظرفیت دوره های آموزشی و رشته شغلی برگزار خواهد کرد.

جاویدی سرپرست اداره بهزیستی این شهرستان گفت : اشتغال و توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی یکی از اهداف اصلی ما می باشد و تمام تلاش کارشناسان و مددکاران بر این است تا فردی که اقدام به دریافت و وام اشتغال می نمایند ، بتواند به نحو احسن از این وام استفاده نموده و منجر به درآمدزایی جهت خانواده شود.                                         

جاویدی در ادامه افزود : سعی بر این است تا از ظرفیت های خوب مرکز آموزش فنی و حرفه ای استفاده نموده و جامعه هدف و متقاضیان اشتغال پایدار را جهت کسب مهارتهای شغلی و دوره های توانمند سازی جهت ورود به بازار کار به این مرکز معرفی نمائیم .و در پایان از سرپرست و مجموعه فنی و حرفه ای شهرستان تقدیر و تشکر کردند.

عکس و گزارش از سامان خوبی زاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین