« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:
فعالیت بی وقفه بیش از ۱۰۰ امدادگر هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در امدادرسانی به ۱۵۷ حادثه دیده متاثر از وضعیت جوی در سه روز اخیر . 

گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛ کاظم فلاحی دوست مدیرعامل این جمعیت از امدادرسانی به ۱۵۷ نفر حادثه دیده در ۷۲ ساعت گذشته متاثر از بارش برف و باران در این استان خبر داد .

امدادرسانی هلال احمر به ۱۵۷ نفر حادثه دیده در بارش های ۷۲ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح عملیات های امداد و نجات (کولاک ، برف و آبگرفتگی )از چهارشنبه هفته گذشته تاکنون بیان داشت : بر اثر فعالیت سامانه بارشی اخیر و نزول رحمت الهی به صورت بارش باران در اکثر شهرستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد و برف در مناطق سردسیری ، امدادگران این جمعیت موفق به انجام ۱۰ عملیات امدادونجات و امدادرسانی به ۱۵۷ نفر حادثه دیده شدند ، که از این تعداد شش مورد سیل و آبگرفتگی دو مورد برف و کولاک و دو مورد حوادث جاده‌ای به ثبت رسیده است .

فلاحی دوست عنوان داشت ۲۱ تیم عملیاتی شامل ۱۰۰ نفر از امدادگران و نجاتگران هلال احمر در این مدت در ۷ شهرستان مشغول خدمت رسانی به هم استانی های حادثه دیده بودند و با بهره مندی از ۱۹ دستگاه خودرو (۷ آمبولانس ۱۲ خودروی امدادی و نجات ) وهمچنین ۷دستگاه پمپ تخلیه و لجن کش ۳۸ خانوار آسیب دیده را در روستاهای تحت تاثیر بارش از جمله سمغان، راک، خلیفه ای ، تنگ انار ،تلخاب شیرین ، سربیشه ، سراب ننیز ، کلاغ نشین و هفت‌چشمه امدادرسانی کردند و ۱۵ مورد حادثه آبگرفتگی دهدشت و دو مورد در چرام را نیز پوشش دادند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت طی این عملیات‌ها مقادیری اقلام زیستی و خوراکی از قبیل ۱۳۵ کیلوگرم نایلون ، ۴۶ تخته پتو ،۲۳ تخته موکت ، ۱۰ عدد والور ، ۵ بسته غذایی و ۲۷ مورد مواد غذایی( کنسرو ،برنج ،روغن، چای و حبوبات) بین حادثه‌دیدگان توزیع شد .

فلاحی دوست در پایان خاطر نشان کرد شماره تلفن مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر استان به شماره ۰۷۴۳۳۳۳۰۱۱۲ در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به نیاز های امدادی می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: