« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم؛
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از وظایف مسئولان را تلاش برای تحقق برنامه‌های دولت دانست و گفت: فرمانداران از همه ظرفیت ها برای خدمت رسانی بهتر به مردم استفاده کنند.
منبع: تسنیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، سید جواد هاشمی‌مهر بد اعلام این خبر. اظهار داشت: فرمانداران باید بر همه قوانین، وظایف و اختیاراتی که دارند اشراف کامل داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: یادگیری آموزش‌های لازم توسط فرمانداران و بخشداران، نقشی مهم برای ایجاد توانائی انجام فعالیت ها و رفع مشکلات مردمی و تحقق برنامه‌های دولت، دارد.

وی آگاهی به وظایف و قانون و تمکین به آن را از وظایف فرمانداران برشمرد و متذکر شد:
شناخت وظایف در حوزه مدیریتی فرمانداران از مهم‌ترین ثمرات برگزاری دوره های آموزشی است.

وی آشنائی فرماندار با وظایف محوله را از ثمرات برگزاری دوره های آموزشی دانست و اذعان داشت: بوسیله تفهیم شرح وظایف به فرمانداران در دوره های آموزشی است که هماهنگی دستگاه‌های اداری و اجرایی، محقق می شود و بر عملکرد آنها
نظارت می شود.

هاشمی‌مهر ، از صفر تا 100 امور هر شهرستان را بر عهده فرماندار برشمرد و اذعان داشت: فرمانداران پاسخگوی مردم و مسئول حفظ امنیت و آرامش و ایجاد نظم و انضباط در حوزه خدمتی خود هستند.

وی دریافت ایده های مدیریتی در امور اجتماعی و فرهنگی را از جمله وظایف فرمانداران دانست و با تاکید بر نقش ائمه جمعه، بزرگان، معتمدین و اقشار نخبگان در ایده پردازی در این زمینه اضافه کرد: ارتباط نزدیک با رسانه ها، شرح اقدامات خود برای رسانه ها، تعامل با رسانه ها و آگاه کردن رسانه ها از مسائل مختلف، از وظایف فرمانداران محسوب می شود.

هاشمی‌مهر با تاکید بر اینکه، فرمانداران باید در گفتار، در عمل، اجرا و انجام وظایف، عالمانه بیندیشند و عادلانه عمل کنند، تصریح کرد: فرمانداران ضمن حفظ جایگاه خود و دولت باید با جدیت پیگیر امور مردم ، باشند.

هاشمی‌مهر با تاکید بر اینکه برای رفع مسئله فرزندآوری و رشد و جوانی جمعیت ، مشوق ها و قوانین خوب تدوین و ابلاغ شده افزود: فرمانداران نسبت به اجرای مصوبات این بخش، اهتمام جدی داشته باشند.

وی بر استقبال فرمانداران از مراجعین با روی خوش تصریح کرد و متذکر شد: جلب رضایت و اعتماد مردم ، رضایت الهی را به دنبال دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری رر تشریح اهمیت و جایگاه ویژه پدافند غیرعامل یادآور شد: باید بر تحقق رویکردهای پدافند غیرعامل که مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت است ؛ اهتمام جدی داشته باشیم.

وی به پاسخگویی صریح و سریع به مکاتبات اداری از سوی فرماندارای‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: هر گونه اتفاقی در شهرستان به سرعت همراه با همه جزئیات و با تحلیل و به طور مکتوب به استانداری ارائه شود. 

مدینه صابری/ خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: