« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
نماينده مردم کهگيلويه و بويراحمد در مجلس گفت: امروز آقازاده‌ها که بر گلوگاه اقتصادي و فرهنگي چيره شده‌اند به نام دين سوءاستفاده و از رانت و مذهب استفاده مي‌کنند

به گزارش آوای دنا ، حجت‌الاسلام علي‌محمد بزرگواري نماينده مردم کهگيلويه و بويراحمد در مجلس شوراي اسلامي طي سخناني در نطق ميان‌دستور اظهار داشت: از سپاه پاسداران  انقلاب اسلامي که زمينه‌اي را به وجود آوردند تا مقام معظم رهبري در هوافضاي سپاه با صلابت هر چه تمام‌تر، عزت و قدرت ملت ايران را به دنياي سلطه اعلام کند، تشکر مي‌کنم؛ هر جا فتنه و فتنه‌گر باشد سپاه حاضر است تا فتنه را محو و فتنه‌گر را بکوبد و ما بسيجيان به عنوان سربازان پا به رکاب آنها آماده‌ايم.

وي ادامه داد: حرف خدا و اولياي خدا چون براساس فطرت انسان‌هاست، هم قابل قبول و هم تاثيرگذار است. همانطور که شاهد و ناظر بوديم که کلمات امام خميني(ره) در قالب فلسفي و عرفاني بيان مي‌شد چقدر تاثيرگذار بود که انقلاب را با همه عظمت به وجود آورد ولي افسوس که بسياري از مسئولان ما با اين بيانات و نامگذاري‌ها به صورت کليشه‌اي و در قالب نشست‌ها اکتفا کردند و الان که سال اقتصاد و فرهنگ نام گرفته، مسئولان دولتي، مجلسي و قضايي بنا دارند همان راه غلط گذشته را در خصوص نقشه راه رهبري بپيمايند که اين ظلم به ملت است.

نماينده مردم کهگيلويه و بويراحمد در مجلس با انتقاد از زياد بودن تعطيلات رسمي کشور گفت: آيا اين همه تعطيلات که در کشور ما وجود دارد با اقتصاد مقاومتي و توسعه و پيشرفت در قالب استاندارد بين‌المللي سازگار است؟ مردم شاهدند که از اول اسفند تا 20 فروردين هر ساله بسياري از ادارات و دانشگاه‌ها تعطيل هستند؛ با اين همه تعطيلات چگونه مي‌خواهيم اقتصاد مقاومتي را به وجود آوريم؟

حجت‌الاسلام بزرگواري با اشاره به مشکلات و نابساماني‌هاي اجتماعي اظهار داشت: نابساماني اجتماعي مانند طلاق، قاچاق مواد مخدر و خودکشي ريشه در فقر و بيکاري دارد و هزاران پسر و دختر تحصيل کرده بر اثر بيکاري خانه‌نشينند؛ آيا اين با شعار تدبير و اميد دولت سازگاري دارد؟

وي ادامه داد: دولت بايد بيشتر به فکر اشتغال جوانان باشد تا سبد کالا و يارانه و حاشيه‌سازي‌ها. من به عنوان نماينده ملت ايران به دولت راستگويان و تدبير و اميد مي‌گويم که شما که مردم را محرم خود مي‌دانيد و راستگويان نام گرفته‌ايد، به عنوان نماينده مردم مي‌خواهم براي شما تبليغ کنم. حالا از 4.2 ميليارد چقدرش به ايران رسيده که وقتي من به حوزه انتخابيه‌ام مي‌روم از شما تبليغ کنم. چرا به مردم نمي‌گوييد؟

نماينده مردم کهگيلويه و بويراحمد در مجلس تصريح کرد: ملت ايران مي‌گويد که انقلاب کرديم تا شاهزادگان و اشراف‌زادگان لاابالي و مرفح‌ بي‌درد را بيرون کنيم و مستضعفان و شايستگان جاي آنها را بگيرند ولي متاسفانه شاهديم که آقازاده‌ها جاي آنها را پر کرده‌اند. با اين تفاوت که شاهزادگان افرادي لاابالي و مرفح بي‌درد بودند و نه به نام دين تخلف مي‌کردند و نه از رانت و مذهب استفاده مي‌کردند اما آقازاده‌ها که بر گلوگاه اقتصاد و فرهنگ چيره شده‌اند، هم به نام دين سوء استفاده مي‌کنند و هم از رانت و مذهب بهره مي‌برند.

حجت‌الاسلام بزرگواري در پايان يادآور شد: جوابگوي اين ملت شهيدپرور، گودنشين‌ها و کپرنشين‌ها چه کسي بايد باشد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: