« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶
ظهر امروز؛
جلسه شورای اداری شهرستان لنده با محوریت هماهنگی برنامه های دهه مباذک فجر در سالن جلسات برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرماندار لنده در ابتدا ضمن اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و لزوم جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین در صورتی مفید واقع می شود و برای جوان و نوجوان تاثیرگذار است که ناشی از یک شناخت و درک عمیق باشد.

جلال دانش با اشاره به نقشه خبیثانه اروپا و تروریست خواندن سپاه افزود: همین سپاه بود که دستاوردهای انقلاب اسلامی را در منطقه بسط و گسترش داد و داعش را در منطقه مهار کرد و منافقین را از کشور بیرون راند و اینها فرزندان حقیقی انقلاب اسلامی هستند.

دانش سپس با تشریح برنامه دهه فجر از تمامی دستگاههای خدمات رسان خواست تا شرایط پروژه های اعلامی و کلنگ زنی معرفی شده برای دهه فجر را مهیا کنند.

وی با اشاره به اینکه انتظار می می رود که همه گرامیداشت دهه فجر را یک وظیفه بدانند و باید با تزیین ادارات به نحو احسن خود را مهیای این دهه مبارک کنند، از شهرداری خواست تا از ابتدای ورودی تا خیابانهای شهر را به نحو متفاوتی تزئین کنند، همچنین آموزش و پرورش با فعال کردن تشکلهای دانش آموزی و دانش آموزان فعال در بحث بصیرت افزایی اهتمام ویژه داشته باشد، به آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی پیشنهاد داد یک اردوی بصیرتی در منطقه موگر زادگاه و محل گلزار شهید طیب برگزار کند.

جلال دانش ضمن تاکید بر اینکه باید در برگزار این جشنها جوانان و دانش اموزان سهیم باشند خواستار نشست بصیرتی با فعالین و تشکلهای دانش آموزی شد.

مصوبات جلسه:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لنده ،در این جلسه مقرر شد مسابقات ورزشی با محوریت ورزش و جوانان، جشن و جنگ های شادی توسط ارشاد، تبلیغات، کانونها و شهرداری با محوریت ارشاد برگزار گردد.

یکی دیگر از برنامه های مصوب این جلسه سهیم شدن روستاها و عشایر در گرامیداشت دهه مبارک فجر بود که مقرر شد در چندین روستا جشنهایی برگزار گردد و در آن از فعالین، متنفذین و زنان فعال روستا تجلیل گردد.

از دیگر برنامه‌‌های مصوب، جلسه با معتمدین و متنفذین برا ی تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و همچنین برنامه‌های صدا و سیما و جلسات دانشجویی توسط دانشگاه پیام نور بود.

در پایان فرماندار لنده اظهار داشت: ارزیابی پایانی ادارات با توجه به فعالیت آنها در کمیته های مصوب شده ستاد دهه فجر انجام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین