« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کرامت سلیمی؛
سلاح هسته ای واقعا وجود ندارد و پاشنه آشیل گلوبالیستها همین موضوع است.

پایگاه خبری آوای رودکوف-کرامت سلیمی:گلوبالیستها هیچگاه اجازه نمی دهند که کشورهای جهان سوم در ارامش به سر ببرند و همواره در حال برنامه ریزی برای ایجاد اغتشاش در کشورهای جهان سوم هستند.

عقل و منطق حکم میکنه که ما نیز مثل خودشان رفتار کنیم و انها را دچار ناارامی کنیم. نقطه ضعف گلوبالیستها دروغهاییست که تحت عنوان علم در ذهن و باور ملتها قرار داده اند. شاید افشای بعضی از دروغها مثل سفر به ماه و مثلث برمودا اهمیتی نداشته باشد اما افشای بزرگترین دروغ انها یعنی سلاح هسته ای می تواند اولین ترک را به کاخ انها بزند و قدرت پوشالی و دروغین انها را از بین ببردو دیگر نتوانند دنیا را مطابق میلشان مهندسی و هدایت کنند.

ادعای شهروند ایران:سلاح هسته ای پاشنه آشیل گلوبالیستها است/در پایان جنگ اوکراین پوتین یا کشته میشود و یا خودکشی خواهد کرد

متاسفانه سلاح هسته ای را نه تنها مردم معمولی باور دارند بلکه اصحاب رسانه که از نظر اگاهی و هوش اجتماعی در سطح بسیار بالایی قرار دارند نیز ان را باور دارند و در رسانه هایشان مدام ان را بیشتر و بیشتر به ملتها باور می دهند. جنگ اوکراین به روشنی نشان می دهد که چنین سلاحی مطلقا وجود خارجی ندارد و فقط برای ایجاد رعب و وحشت در دل ملتها مطرح می شود تا راحت تر به بردگی گرفته شوند. تمام حرفهای مقامات روسی در استفاده از سلاح هسته ای لفاظی های دروغین و تهدیدات بی اعتبار می باشد.

حتی سازمان انرژی اتمی کشورمان نیز در بولتن خبری این سازمان مقاله ای را منتشر کرده است که در در این مقاله گفته شده است که سلاح هسته ای وجود خارجی ندارد و یک خالی بندیست. در پایان جنگ اوکراین پوتین یا کشته میشه و یا خودکشی خواهد کرد. امیدوارم پایان زندگی پوتین، اغاز اگاهی شما صاحبان رسانه باشد تا با افشای دروغ بودن سلاح هسته ای در راه بازگرداندن ارامش به دنیا گام بردارید.

شاید باورش سخت باشد اما سلاح هسته ای واقعا وجود ندارد و پاشنه آشیل گلوبالیستها همین موضوع است. راه نجات کشورمان افشای این دروغ بزرگ است. بدون افشای این دروغ کشور ما برای سالها روی ارامش را نخواهد دید. شما می توانید با مصاحبه با سیاستمداران و نظامیان شجاع کشورمان و به چالش کشیدن موضوع سلاح هسته ای زمینه افشای این دروغ بزرگ را فراهم کنید. افرادی همچون سرلشکر محسن رضایی ، سردار علایی، سردار تنگسیری، سردار فدوی، اقای علی مطهری ، دکتر حسن عباسی و.... اگر مجاب شوند این توان را د ارند که با افشای این دروغ دنیا را وارد فضای جدیدی کنند و بتوان به سمت عدالت و دنیای بدون جنگ رفت.

متاسفانه خیلی از رسانه ها بی میل یا ناتوان در روبرو شدن با حقیقتند و اسیر افکار و باورهای متعصبانه و موروثی خود هستند و گاه چنان در وجود خود زندانی می شوند که فرصت و مجال هیچ فکر و اندیشه جدیدی را پیدا نمی کنند.

سایت شما اخباری منطقی تر و واقعی تر از خیلی از رسانه ها منتشر می کند. شما این فرصت را دارید که یک اینفلوئنسر باشید و با تلاش برای افشای دروغ سلاح هسته ای صاحب تاریخ شوید. بی تفاوت نباشید. اگر غافل باشید خیلی زود دیر میشه و دیگه نمیشه کاری کرد. و حالا به سمت خورشید حقیقت بروید. و فروغ دامنگستر خورشید....... والشمس و ضحی ها

یادداشت پیش رو از سوی یکی از مخاطبان گرامی "آوای رودکوف" به نام کرامت سلیمی به بخش نظرات این پایگاه ارسال شده وانتشارش به معنای تأیید یا رد محتوای آن از سوی "آوای رودکوف" نیست. اما از آنجایی که نویسنده در این یادداشت با آوردن چند استدلال نگاه متفاوت و جدیدی را به یکی از مهمترین موضوعات سیاسی جهان در یک قرن اخیر داشته، ارزش یک مرتبه مطالعه و فکر و تحقیق درباره درستی یا نادرستی آن را دارد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
کرامت سلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
0
0
بازنده جنگ اوکراین فقط ملتها هستند. ملتهایی که با افکار و باورهای غلط تبدیل به برده شده اند و متاسفانه تبدیل به بردگانی شده اند که زنجیرهای خود را نیز می پرستند.



و این همان چیزیست که دولتمردان و سیاستمداران می خواهند.



چراغ هدایت جامعه باورهاست و تا دروغهایی همچون بمب اتمی ، هارپ، بمب نوترونی ، سفر به ماه و دروغهایی از این دست در باورها و ترس از این باورها در دلهاست جهان همواره در شرایط جنگ ، گرسنگی ،قحطی و تروریسم خواهد بود.



این حرف ترامپ قابل تامل بود که: رسانه ها بزرگترین دشمن ملتها هستند.



زیرا رسانه ها نه تنها اطلاعات مفیدی به ملتها ارائه نمی دهند بلکه بیشترین نقش را در باور دادن اراجیف و چرندیاتی مثل سلاح هسته ای داشته اند و باعث سلطه و استیلای سازمانهای نظامی در جهان شدند. چرندیات و خزعبلاتی که فقط یک شبه علم هستند و به درد داستانهای تخیلی می خورند.
کرامت سلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
0
0
اگر به روانشناسی چهره اعتقاد داشته باشید می بینید که ترس و نگرانی خاصی در چهره مقامات روسی،امریکایی و اروپایی مخصوصا” اقایان سرگئی لاوروف و اولیانوف و همچنین اقایان ماکرون و رابرت مالی و خانم ها موگرینی و مرکل به خوبی نمایان است. که نشان از داشتن یک نقطه ضعف و ترس و وحشت از لو رفتن یک موضوع مهم می باشد.

حتی بایدن در سخنرانیهایش وقتی می خواهد اسم سلاح هسته ای را بیاورد به پته پته می افتد و رنگ به رنگ می شود.
معنی نوشته فوق این است که انها نگران لو رفتن دروغ بودن سلاح هسته ای هستند. لو رفتن این دروغ می تواند به فروپاشی امریکا ، روسیه ، و اتحادیه اروپا منجر شود.

معنای خروج از برجام ایران چیزی جز افشای غیر واقعی بودن سلاح دروغین و خیالی اتمی نیست.

دلیل کش و قوس امدن جلسات برجام همین است که پایان برجام یعنی افشای دروغ بودن سلاح هسته ای.

برای همین است که مذاکرات برجام نباید خاتمه یابد.

گره برجام فقط حیثیت و ابروی ابرقدرتهاست.

تمام کشورهایی که با دروغ سلاح خیالی بمب اتمی درگیرند و در واقع با کمک این دروغ در بین ملتها رعب و وحشت ایجاد می کنند و بر انها حکومت می کنند از خروج ایران از برجام (یا به معنای واقعی لو دادن دروغین بودن سلاح اتمی توسط ایران)
وحشت دارند.

ترامپ در اواخر ریاست جمهوری اش دو حرف بسیار مهم و رمز گشا زد که موضوع اخاذی کشورها از امریکا را تایید می کند:

ترامپ اعلام کرد که پذیرش برجام منجر به سقوط اقتصاد امریکا خواهد شد.  اما رسانه ها از روی این حرف ترامپ عبور کردند و ان را پررنگ نکردند تا بیشتر تجزیه و تحلیل شود.

و همچنین ترامپ اعلام کرد که دیگر به کشور چین اجازه سوء استفاده و اخاذی هسته ای از امریکا را نمی دهد.( اخاذی هسته ای چه معنای دارد؟)

اگر همین دو جمله مورد بررسی و تحلیل رسانه ها و کارشناسان سیاسی مستقل و آزاد ( نه کارشناسان جیره خوار و محافظه کار) قرار گیرد دست خائنین به بشریت رو می شود و جوهر حقیقت اشکار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: