« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
سیاسی؛
عضو هیئت رئیسه مجلس دهم با اشاره به عفو گسترده رهبری بیان داشت: این تدبیر ترفندهای دشمنان کشور را به خصوص در این روزهای اخر که درحال تدارک یک خیزش جدیدی علیه نظام در استانه جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب به بهانه زندانیان در بند بودند باطل‌السحر به حساب می‌اید و آبی بر این آتش گر گرفته توسط معاندین بود.

پایگاه خبری آوای رودکوف:محمدعلی وکیلی نماینده نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات و عضو هیئت رئیسه مجلس دهم در گفت‌وگو با برنا، درباره عفو گسترده رهبری برای متهمان ناآرامی‌های اخیر و تاثیرات آن، اظهار داشت: این اقدام بسیار مهمی برای رسیدن به آشتی ملی بود و علاوه بر اینکه تاثیرات کائناتی دارد، به لحاظ کائناتی هیچ اقدامی به انداره رفعت، گذشت و عفو در گره گشایی مسائل کشور موثر نیست.

وکیلی: عفو گسترده رهبری آبی بر آتش رسانه‎‌های معاند و باطل‌السحر ترفندهای دشمنان بود

وی ادامه داد: هیچ عاملی به اندازه عدم رفعت و گذشت نمی‌تواند تشنج در کشور ایجاد کند به همین جهت به لحاظ کائناتی بسیار گره گشا و باعث تالیف قلوب و نزدیکی دل‌های مردم بهم خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس دهم با اشاره به فضاسازی‌ها و تدارک دشمنان علیه جمهوری اسلامی، گفت: این تدبیر از سوی دیگر ترفندهای دشمنان کشور را به خصوص در این روزهای اخر که درحال تدارک یک خیزش جدیدی علیه نظام در استانه جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب به بهانه زندانیان در بند بودند باطل‌السحر به حساب می‌آید و آبی بر این آتش گر گرفته توسط معاندین بود؛ امیدوار هستیم این قدم مهم به آشتی ملی منجر شود و باعث آرامش فراگیری در داخل کشور و انسجام اجتماعی شود.

وکیلی در انتها با تاکید بر نقش بر آب شدن برنامه‌ و نقشه های رسانه‌های معاند، بیان داشت: درحالی که در استانه جشن‌های پیروزی انقلاب شاهد بسیج براندازن و رسانه‌های بیگانه به خصوص رسانه سعودی و بی بی سی برای تحریک مجدد گسل های موجود در جامعه به بهانه دادخواهی زندانیان اغتشاشات و اعتراضات اخیر بودیم، این اقدام تدبیر مهمی برای خنثی کردن تدارکات آنها بود؛ به همان مقدار که باعث جشن و سرور داخلی شد باعث عزا و ناراحتی معاندین خارج از کشور نیز هم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: