« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
اقدام زیبای گروه های جهادی شهید ولی زاده و بسیج شهدای مسجد جامع صاحب الزمان (عج) در شهرستان لنده؛
گروه های جهادی شهید ولی زاده و بسیج شهدای مسجد جامع صاحب الزمان (عج) شهرستان لنده در اقدامی جالب ،همزمان با فصل درختکاری اقدام به توزیع 500 اصله نهال میوه نمودند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛گروه های جهادی شهید ولی زاده و بسیج شهدای مسجد جامع صاحب الزمان (عج) شهرستان لنده در اقدامی جالب با هدف ترویج فرهنگ درختکاری؛ اقدام به توزیع 500 اصله نهال پرتقال ، نارنجی و لیمو نمودند.

همچنین در مراسمی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده و جمعی از مسولان محلی؛ 44 اصله از نهالهای فوق در  یکی از روستاهای شهرستان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کاشت گردیده است.

سرهنگ روح الله ویسی در حاشیه این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر گفت:خوشبختانه سنت حسنه کاشت درخت در سالهای اخیر با اهتمام و استقبال مردم همراه بوده است اما با توجه به شرایط آب و هوایی که در آن قرار داریم توسعه فضای سبز اهمیت بسیار زیادی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده اظهار داشت: امروز شاهد به ثمر نشستن نهال انقلابی هستیم که امروز دیگر به درختی تنومند تبدیل شده‌است.

وی افزود: یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی توسعه خدمات در سطح روستاها از قبیل جاده، آب، برق، گاز و سایر نیازمندی‌های ضروری روستاییان است.

سرهنگ ویسی افزود: در دوران پهلوی به‌واسطه نبود گاز شهری شاهد بریدن درختان برای گرم کردن منازل و پخت و پز بودیم ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد توسعه فراگیر جنگل کاری و ترویج فرهنگ درخت‌کاری هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین