« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶
به همت اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده
جشن بزرگ انقلاب و گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور پر شور مردم شهرستان لنده و مسئولان به همت اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده با همکاری کمیته فرهنگی و هنری و موسسه فرهنگ سازان میعاد در سالن خدیجه کبری (س) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جشن بزرگ انقلاب و گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور پر شور مردم شهرستان لنده و مسئولان به همت اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده با همکاری کمیته فرهنگی و هنری و موسسه فرهنگ سازان میعاد در سالن خدیجه کبری (س) برگزار شد.

اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده در ابتدای این جشن با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل ره و شهیدانی که با فدا کردن خود زمینه پیروزی این انقلاب بی نظیر را فراهم نمودند،اظهار داشت کرامت و عزت نفسی که برای ملت مسلمان ایران مرهون همه این مجاهدت ها بوده است.

وی پیشرفت های قابل توجه در همه عرصه های مختلف را ناشی از خودباوری مردان و زنان ایرانی دانست.

در این جشن برنامه های مختلف فرهنگی وهنری، شعر و موسیقی،مسابقه ،طنز و برنامه‌های متنوع دیگر باعث ایجاد شور و نشاط در بین همشهریان گردید.

در این جشن از فعالان فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف تقدیر شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: