« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
بهمئی؛
والدین از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش بازی دستی توسط فرزندان جلوگیری کنند تا آنها سرود شاد زندگی را در صدای مهیب نارنجک و مواد محترقه به سکوت و غم تبدیل نکنند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت؛ پلیس با هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم و جامعه در آستانه جشن پیروزی انقلاب اسلامی (شب ۲۱ بهمن ) بدون اغماض و مماشات برخورد خواهد کرد.

سرهنگ فرزین جمشیدی افزود : ما مخالف برگزاری جشن نیستم اما جوانان نا آگاه قصد سوء استفاده و به هم زدن امنیت مردم را دارند که پلیس با آنها برخورد میکند.

وی افزود: همواره حفظ امنیت و آرامش جامعه یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی بوده و ایجاد بی نظمی و سلب آرامش مردم خط قرمز پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی اظهار کرد: خرید، نگهداری، حمل، توزیع و فروش مواد منفجره و مواد محترقه جرم است و متخلفان مطابق ماده ۱۲ قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات مجازات خواهند شد.

سرهنگ جمشیدی از والدین و خانواده‌ها خواست هشدارهای پلیس را در خصوص حوادث احتمالی جدی بگیرید تا فرزندانشان دچار آتش‌سوزی یا نقص عضو نشوند.

وی با بیان اینکه با پرهیز از رفتارهای پرخطر، زندگی را برای خود و دیگران تلخ نکنیم، اضافه کرد: والدین از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش بازی دستی توسط فرزندان جلوگیری کنند تا آنها سرود شاد زندگی را در صدای مهیب نارنجک و مواد محترقه به سکوت و غم تبدیل نکنند.

او به والدین توصیه کرد: از خرید مواد آتش زا ( ترقه) برای فرزندان به جد خودداری کرده و مواد آتش‌زا را از دسترس آنها دور نگه دارند تا از بروز اتفاقات ناگوار پیشگیری شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه آرامش روحی و روانی و سلامت جسمی مردم از اولویت‌های پلیس است ،گفت: چنانچه فردی بخواهد به حقوق مردم تعدی کرده و با ایجاد بی نظمی در جامعه آرامش مردم را به هم بزند پلیس با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: