« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
آوای رودکوف؛
کهگیلویه و بویراحمد- مردم شهرستان لنده نیز همگام با مردم کشور حضوری به یادماندنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛همزمان با سراسر کشور و به مناسبت چهل و چهارمین بهار جمهوری اسلامی، از صبح امروز احاد مردم و مسولان با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر پیام روشنی به دشمنان ایران اسلامی دادند.

راهپیمایان ضمن سردادن شعار هایی همچون الله اکبر، مرگ بر آمریکا و اسراییل، جمهوری اسلامی پاینده باد، با آرمان های انقلاب و امامین امت تجدید میثاق کردند.

دانش آموزان و دهه هشتاد و نودی ها، ، معلمان، فرهنگیان و هنرمندان، جوانان و ورزشکاران، اصناف مختلف، جامعه پزشکان و مهندسین، کارمندان و نیروهای نظامی و انتظامی... با حضور خود در صفوفی دشمن شکن بر وفادرای خود به نظام جمهوری اسلامی تاکید کردند.

مردم همه امدند حالا نوبت مسولان است

حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در ابتدای این مراسم با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از همه ادارات ، دفتر و ستاد نماز جمعه، سپاه پاسداران، دادگستری ،نیروی انتظامی ، اداره برق،اداره ارشاد، اداره آموزش و پرورش، شورای تامین، مردم ولایت مدار شهرستان، خانواده محترم شهدا بسیجیان ،هنرمندان ،دانش آموزان و همه کسانی که در برگزاری مراسمات دهه فجر نقشی داشتند تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه گفت:مردم در همه زمان‌ها وفاداری خود را به انقلاب و نظام نشان دادند، حالا نوبت مسئولان است که در بحث معیشتی و اقتصادی گره از کار مردم باز کنند و کام آنها را شیرین کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده در پایان گفت :زبانم قاصر است برای تقدیر از حضور سبز و بصیرانه مردم ،امیدوارم مسئولان هم به وظایف خود در قبال مردم‌قدرشناس، ولایت مدار و بصیر ایران اسلامی به درستی انجام دهند.

حضور باشکوه مردم لنده در راهپیمایی ۲۲ بهمن/تصاویر

حضور باشکوه مردم لنده در راهپیمایی ۲۲ بهمن/تصاویر

حضور باشکوه مردم لنده در راهپیمایی ۲۲ بهمن/تصاویر

عکس و گزارش از بهروز عادل فر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: