« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
آوای رودکوف؛
مدیرکل فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش از مرکز تحقیقات کشاورزی امام زاده جعفر گچساران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیرکل فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش به همراه مدیرکل آموزش وپرورش استان، رئیس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان و معاونین آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از مرکز تحقیقات کشاورزی امام زاده جعفر یاسوج بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی این مرکز قرار گرفت.

عباس بیات مدیرکل فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش پس از این بازديد گفت: با تعامل خوبی که مجموعه وزارت جهاد کشاورزی و مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان وجوددارد هم اکنون ۶۰ هنرستان کشاورزی در سطح کشور فعالیت دارند.

عباس بیات توسعه هنرستانهای وابسته را از رویکردهای مهم آموزش وپرورش عنوان کرد و گفت: متناسب با اقلیم هر استان و شرایط جغرافیایی هنرستانهای کشاورزی در سطح کشور توسعه می يابد.

وی از اعلام آمادگی برای راه اندازی مجدد هنرستان کشاورزی در مرکز تحقیقات امام زاده جعفر گچساران خبر داد و گفت: پيگيري های لازم از طریق وزارت و مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی انجام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: