« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
طی مراسمی با حضور استاندار و مسولان استانی؛
برگزیدگان ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر طی مراسمی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی معرفی و تجلیل شدند.

پایگاه خبری آوای رودکوف:آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی در سالن صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد برگزار و از برگزیدگان جشنواره تجلیل بعمل آمده است.

برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای ابوذر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

- برگزیدگان ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر به شرح زیر معرفی وتجلیل شدند:

مستند

لوح و تندیس جشنواره به پژمان امیدی از خبرگزاری مهر در بخش مستند رتبه اول با عنوان هفت روایت زیر باران در موضوع سیل تابستان امسال

لوح تقدیر جشنواره به مهدی مرادی از پایگاه اطلاع رسانی تابناک ک و ب در بخش مستند رتبه شایسته تقدیر با عنوان انتقال کنکوری ها در دمای زیر صفر( تلاش شبانه هلال احمر برای انتقال دانش اموزان مناطق صعب العبور به آزمون کنکور)

عکس

لوح و تندیس جشنواره به امین صداقت از خبرگزاری فارس در بخش عکس رتبه اول با مجموعه تصاویر بدرقه شهیدان خوب

لوح تقدیر جشنواره به مرتضی مبشری از خبرگزاری بسیج در بخش عکس رتبه شایسته تقدیر با مجموعه تصاویر تجمع مردم یاسوج بر علیه اغتشاشات

موشن گرافی و اینفوگرافی

لوح تقدیر جشنواره به محمد نجفی از دفاع پرس در بخش موشن گرافی با موشن گراف شهید سلامت استان شهید زارعی شایسته تقدیر

لوح تقدیر جشنواره به رضا صادقی از روزنامه روزنما در بخش اینفوگرافی با جهاد تبیین شایسته تقدیر

لوح تقدیر جشنواره و تندیس به روح اله اخلاقی و بهرام شرفی از صبح زاگرس در بخش کلیپ به عنوان برگزیده با معرفی ظرفیت های گردشگری استان، معرفی رسوم بومی استان، تبیین در حوزه اغتشاشات، بازتاب مراسمات و تجمعات دینی و ملی در استان

لوح تقدیر جشنواره و تندیس به مرتضی مبشری از خبرگزاری بسیج در بخش کلیپ به عنوان برگزیده با مجموعه کلیپ های خدمات رسانی دولت به مردم استان، خبرنگاری بحران، راهپیمایی ها، تشییع شهدا و..

لوح تقدیر جشنواره و تندیس به مجتبی صفدری از فضای مجازی صدا و سیما در بخش کلیپ به عنوان برگزیده با مجموعه کلیپ ها با موضوع خدمات نظام در روستاها، تحکیم خانواده و فرزندآوری و اربعین حسینی

لوح تقدیر جشنواره و تندیس به حاتم ناطق زاده در بخش کلیپ به عنوان فعال فضای مجازی برگزیده با مجموعه آثار با موضوعات خدمات نظام در روستاها، مطالبه گری مردمی، فرزندآوری و..

برگزیدگان بخش دبیرخانه جشنواره

لوح و تندیس به محمود محمدی از مجمع فعالان فضای مجازی بسیج با تولیدات چند رسانه ای اثربخش در معرفی ظرفیت های استان و مقابله با آسیب های اجتماعی به عنوان برگزیده

لوح به اسحاق باقرزاده از پایگاه خبری صبح زاگرس با تولیدات در حوزه جهاد تبیین و امید آفرینی به عنوان برگزیده

لوح به فهمیه قهرمانی از خبرگزاری ایرنا یاسوج در بخش تولیدات در حوزه جهاد تبیین و امید آفرینی به عنوان برگزیده

لوح و تندیس به بهنام احمدی مدیر خبرگزاری ایرنا استان به عنوان بهترین مدیر سال بین رسانه های برخط استان با فعال تر نمودن خبرگزاری ایرنا در سال ۱۴۰۱، تولیدات خوب در حوزه شعار سال، امید آفرینی، جهاد تبیین ، گزارشات خبری با کیفیت در یاسوج و شهرستان ها

لوح به منصور زرگر به عنوان خبرنگار سابق ایرنا به پاس سال ها تلاش در پوشش رویدادهای استان به عنوان برگزیده

مستندسازی خدمات گروه های جهادی بسیج و اردوهای راهیان نور

لوح به ابراهیم عزیزی در بخش مستندسازی اخبار اقشار بسیج و گروه های جهادی از خبرگزاری بسیج به عنوان شایسته تقدیر

لوح به سجاد آذربادگان در بخش مستندسازی خدمات گروه های جهادی و شایسته تقدیر

لوح به یعقوب کاظمی در بخش مستندسازی خدمات گروه های جهادی و شایسته تقدیر

لوح به میلاد مقامی در بخش مستندسازی خدمات گروه های جهادی و شایسته تقدیر

لوح به محمود هاشمی به دلیل به تصویر کشیدن خدمات جهادی هلال احمر استان، شایسته تقدیر

لوح به نجمه توکل به دلیل تولیدات رسانه ای راهیان نور برگزیده

لوح به باقر گلزاری به خاطر به تصویر کشیدن خدمات دهی موکب های اربعین استان در مرز شلمچه شایسته تقدیر

لوح به حمیدرضا رحمت پور به خاطر ساخت تولیدات در حوزه معرفی شهدای شاخص استان شایسته تقدیر

روابط عمومی های برگزیده به انتخاب خبرنگاران مرکز استان

لوح به سید ولی موسوی به عنوان روابط عمومی برگزیده به انتخاب خبرنگاران از روابط عمومی آموزش و پرورش استان برگزیده که تلاش قابل تقدیر در آموزش و پرورش روابط عمومی ها شهرستان ها، تعامل خوب با خبرنگاران رسانه های مختلف، ابتکارات ، خلاقیت و...

لوح به ذوالفقار دیودل به عنوان روابط عمومی برگزیده به خاطر تلاش قابل تقدیر در آموزش روابط عمومی ها شهرستان ها، تعامل خوب با خبرنگاران در رسانه های مختلف، ابتکارات خوب خبری و... در روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی انتخاب شد.

گزارش های تحقیقی

لوح و تندیس به داریوش بهنیا زاده از خبرگزاری فارس در بخش گزارش تحقیقی با گزارش «پاتاوه- دهدشت» پروژه‌ای که جان به لب‌ها آورد برگزیده شد.

لوح به حسین خدمتی از خبرگزاری ایرنا در بخش گزارش تحقیقی با گزارش چگونه بلوط با زندگی مردم زاگرس آمیخته شده است؟ برگزیده شد.

لوح به احسان خان محمدی از کبنانیوز در بخش گزارش تحقیقی با گزارش شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد هچنان فریاد رس ندارند برگزیده شد.

لوح به ندا نعمتی از خبرگزاری فارس با گزارش تحقیقی هجمه علیه سد های کهگیلویه و بویراحمد پایان ندارد برگزیده شد.

گزارش خبری

لوح و تندیس به حسین دوستانی از سفیر دنا سی سخن در قالب گزارش خبری با دست های پینه بسته باغداران سی سختی در انتظار یاری مسئولان برگزیده شد.

لوح به نسیم راوند در بخش گزارش خبری با گزارش از مشهد الرضا تا کربلا با بانوی سی سختی برگزیده شد.

لوح به فهیمه قهرمانی در بخش گزارش خبری از خبرگزاری ایرنا با گزارش شمارش معکوس برای بازگشت کارخانه قند یاسوج به ریل تولید برگزیده اعلام شد.

لوح به سجاد نوبهار با گزارش خبری از تسنیم در خصوص دستاوردهای یک سالگی دولت شایسته تقدیر اعلام شد.

یادداشت

لوح به فرزانه رخشا در بخش یادداشت از کبنانیوز برگزیده

لوح به سید محمد قاضی نیا در بخش یادداشت از پیک ملت برگزیده با نکاتی که باید مسئولان در خصوص تعیین عرصه نوع فعالیتی منطقه ویژه اقتصادی گچساران در نظر داشته باشند

لوح به یاسر مرادی در بخش یادداشت از آفتاب جنوب با بازخوانی گوشه ای از دوران ذلت بار حکومت پهلوی؛ تمام برآوردهای دیپلماتیک آمریکا و انگلستان از ایران پهلوی برگزیده شد.

لوح به زینب خوش اندیش در بخش یادداشت از عصر دنا به عنوان برگزیده از آشوب‌های ۱۴۰۱ و آبرویی که از براندازها رفت

لوح به صادق الهی نژاد در بخش یادداشت از فصل جنوب(فصلی نو) برگزیده با سنگ اندازی مافیای میوه در فعالیت میدان میوه و تره بار یاسوج

لوح به وحید حاج سعیدی در بخش یادداشت از آوای رودکوف برگزیده با سلبریتی ها با چرخش ۱۸۰ درجه ای مسئولین را غافلگیر کردند با موضوع نقش سلبریتی ها در اغتشاشات

تیتر

لوح و تندیس به نوروز کمایی در بخش تیتر از کبنانیوز با پدر و پسر خوب بدرقه شدند (در مورد تشییع و خاکسپاری شهیدان خوب) مقام اول را کسب کرد.

لوح به صدیقه امیدی در بخش تیتر از پایگاه خبری تحلیل بازار مقام دوم را با سرمایه ترفی کهگیلویه و بویراحمد آب می رود کسب کرد.

لوح به فرزانه شریفی در بخش تیتر از خبرگزاری ایرنا-گچساران مقام سوم را با راهی که البرز پیش روی«زاگرس» گشود با موضوع شهید البرز زارعی کسب کرد.

مصاحبه

لوح و تندیس به عیسی فتحی از خبرگزاری ایسنا در بخش مصاحبه برگزیده مجموعه مصاحبه های ایشان در حوزه برنامه های فرهنگی، آسیب های اجتماعی، اجاره خانه و...

لوح به داریوش بهنیازاده از خبرگزاری فارس در بخش مصاحبه برگزیده چوپانی که ببر اروند شد

لوح به یاسر مرادی از آفتاب جنوب در بخش مصاحبه با مجموعه مصاحبه ها در مورد نقش شهرستان گچساران در دفاع مقدس و معرفی شهدای شاخص این شهرستان مثل معرفی جوان گچسارانی که بادیگارد "شهید چمران" بود، برگزیده شد.

لوح به مرضیه جوشن در قالب مصاحبه از دفاع پرس با مخاطبان باید داستانهای واقعی از آدمهای جنگ تحمیلی بخوانند برگزیده شد.

گزارش تلویزیونی

لوح و تندیس به موسی ویسی پور از خبرگزاری صدا و سیما در بخش گزارش تلویزیونی با گاز رسانی به روستاهای سخت گذر رتبه اول را کسب کرد.

لوح به آسیه علیزاده از خبرگزاری صدا و سیما در بخش گزارش تلویزیونی با خدمات دولت در منطقه سیل زده نرماب رتبه دوم را کسب کرد.

لوح به یاسر سجادپور از باشگاه خبرنگاران در بخش گزارش تلویزیونی با گزارشی از امام جمعه زمان جنگ تحمیلی اهل افغانستان در یاسوج شایسته تقدیر شد.

لوح به میلاد نظری از خبرگزاری صدا و سیما با گزارش تلویزیونی با گزارش ساخت قطعات دانش بنیان در شرکت نفت و گاز گچساران شایسته تقدیر شد.

پادکست

فرزاد مسعودی – شایسته تقدیر

داوران جشنواره

دکتر سید حمداله اکوانی، محمد شریف اسلامی نژاد و سید ولی موسوی نژاد تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: