« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد :
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بر نگاه ویژه به مسائل آموزشی و تربیتی و بازدید میدانی از مدارس شاهد تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جلسه ستاد شاهد استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسنعلی عزت‌خواه مدیرکل آموزش و پرورش و رضا پارسیان نژاد رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سایر اعضا برگزار شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه گفت: در سطح استان ۲۲ مدرسه شاهد وجود دارد که ۷۶۰۰ دانش آموز در این مدارس تحصیل می کنند.

وی بر بازدید میدانی از مدارس شاهد تاکید کرد و گفت: معاونین آموزش متوسطه و ابتدایی گزارشی از فعالیتهای آموزشی و تربیتی مدارس شاهد آماده ودر جلسه آتی ستاد شاهد استان ارائه دهند.

وی بر بازدید از تمام مدارس شاهد در سطح استان تاکید کرد و گفت: برای تبیین و توجیه مدیران و بررسی نقاط ضعف و قوت مدارس شاهد جلسه ویژه ای برگزار شود .

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در ابن جلسه گفت: اهتمام جدی به مسائل آموزشی و پرورشی شاهد یک ضرورت است که باید با برنامه ریزی اصولی و منسجم مورد توجه قرار گیرد.

رضا پارسیان نژاد افزود: ارتقا کیفی آموزش های علمی ،تربیتی ، دینی و اخلاقی مستلزم داشتن روحیه جهادی و انقلابی است تا دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت شوند.

پارسیان نژاد بر گرامیداشت روز جانباز و بزرگداشت مقام شهدا در اسفندماه تاکید کرد و گفت: با فعالیتهای فرهنگی و مناسبتی ایثارگری های شهدا ، جانبازان و آزادگان در مدارس شاهد برای دانش آموزان به خوبی مد نظر قرار گیرد.

وی از تلاش‌های آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در زمینه توسعه‌ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و خواستار توجه بیشتر به فرزندان شهدا در آموزش و پرورش شد.

محمد شریف مجیدیان رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گزارشی از فعالیتهای آموزشی مدارس شاهد ارائه کرد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: