« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
سیاسی؛
رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس با اشاره به نامه رییس دفتر رییس جمهور به وزیر ارتباطات گفت که موضوع بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی در دستور کار «کارگروه ⁧اقتصاد دیجیتال⁩ دولت» قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از همشهری‌آنلاین، مجتبی توانگر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

«پیرو نامه‌ام، با تشکر از حسن نظر آقای رییس‌جمهور که موضوع بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی به دستور کار «کارگروه ⁧اقتصاد دیجیتال⁩ دولت» تبدیل شد.

نامه رئیسی برای بازگشت اینترنت به شرایط عادی +عکس

در این توییت توانگر متن نامه اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور به زارع پور وزیر ارتباطات را منتشر کرده که متن نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای زارع پور، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلام علیکم

احتراما نامه ۱۲۵۴۸۹۰ مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و گزارش این دفتر در خصوص «لزوم بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد»، به استحضار رسید؛ حسب نظر رییس جمهور محترم، مقتضی است موضوع توسط کارگروه ⁧اقتصاددیجیتال⁩ دولت بررسی، پیگیری و اعلام نتیجه شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: