« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴
سیاسی؛
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
منبع: ایسنا

پایگاه خبری آوای رودکوف؛یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور/نماینده بویراحمد و دنا هم تذکر داد/از نماینده کهگیلویه بزرگ خبری نبود!

سید محسن دهنوی در جلسه علنی نوبت سوم (شنبه- ۶ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر فرهنگ: لزوم بهبود عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیت و کیفیت تولیدات سینمایی.

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به ‌وزیر امور اقتصادی: لزوم رسیدگی به کمبود وجه نقد در دستگاه های خودپرداز بانک ها.

مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد به وزیر کشور: ضرورت تسریع در روند ارتقا دو بخش های حوزه انتخابیه به شهرستان، به وزیر فرهنگ: ضرورت راه اندازی اداره فرهنگ و ارشاد در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد.

حسین گودرزی نماینده دورود به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت تسریع در تعیین قیمت شکر تولید داخلی.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم به وزرای دفاع و نیرو و فرهنگ: لزوم تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت های تابعه این وزارتخانه ها مطابق بودجه ۱۴۰۲، به وزی کشور: لزوم ارتقا درجه شهرستان بهارستان و قرار دادن آن در لیست شهرستان های محروم و ضرورت تسریع در ارتقای پرند به شهرستان، به وزیر ارتباطات: لزوم انتساب مدیران توانمند و انقلابی در ادارات پست.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور و وزیر دادگستری: صرورت اقدام برای حمایت مادی و معنوی از خانواده زندانیان، به وزیر آموزش: ضرورت رفع مشکل بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ فرهنگیان، به رئیس جمهور: ضرورت اتخاد تدابیر لازم برای جبران ضعف عملکرد وزرای میراث فرهنگی و آموزش و پرورش، به رییس جمهور: ضرورت توجه به مطالبات بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه، به وزرای آموزش و علوم: ضرورت اقدام جدی و جامع جهت جلوگیری از انتشار سوالات کنکور و امتحانات نهایی و تضییع حقوق داوطلبان.

کمال حسین پور نماینده پیرانشهر به وزرای آموزش و تعاون: ضرورت تلاش و برنامه ریزی برای مهارت آموزی به جاماندگان از تحصیل شهرستان های محروم مرزی کشور، به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی و صمت: ضرورت ساماندهی بازار خودرو و جلوگیری از ایجاد رانت بین دلالان و خودروسازان، به رئیس جمهور و وزیر صمت: ضرورت خروج بازار خودرو از انحصار خودروسازان و ارتقای کیفیت خودروهای داخلی و صدور مجوز واردات خودرو، به رییس جمهور و وزرای اموزش و علوم و کسور: ضرورت جلوگیری از تعطیلی گاه و بیگاه مدارس و دانشگاه های کشور به بهانه های مختلف.

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم افزایش نظارت ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی بر قیمت محصولات کشاورزی، به وزیر کشور: ًرورت تخصیص اعتبار لازم به بخشداری های استان گیلان، به وزیر آموزش: لزوم تکمیل طرح های مدارس شهرستان های رشت و خمام، به وزیر ارتباطات: لزوم رسیدگی به زیرساخت ارتباطی روستاها.

عبدالجلال ایری نماینده کردکوی به رئیس جمهور: لزوم تسریع در تهیه و تصویب سند آمایش سرزمینی در سطح ملی و استانی.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر تعاون: لزوم اعمال ۲۵ درصد باقیمانده متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی..

محمدحسن آصفری نماینده اراک به وزیر ارتباطات: لزوم جلوگیری از افزایش بی رویه آبونمان تلفن ثابت خانگی توسط شرکت مخابرات.

احمد راستینه نماینده شهرکرد به رییس جمهور: ضرورت نوآوری برای پیشبرد طرح ها در لایحه بودجه ۱۴۰۲.
محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر به وزیر ارتباطات: لزوم نظارت و رسیدگی به انتشار محتوای خلاف شئونات اسلامی در شبکه های داخلی.

علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز به وززر کشور: لزوم تجهیز شهرداری ها.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم اختصاص بخشی از یارانه ۱۵ درصدی دولت به واحدهای نانوایی برای کارگران شاعل در آنها.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: