« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام الهی نیا:
نماز عبادی سیاسی جمعه لنده به امامت حجت الاسلام سید محمود الهی نیا اقامه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛حجت‌الاسلام الهی نیا در خطبه های نماز جمعه گفت: در آستانه ولادت با سعادت منجی عالم بشریت هستیم ،جهان در انتظار این روز ارزشمند است ،در تفکر شیعی انتظار فرج به عنوان یک اصل مسلم اعتقادی است و طبق فرمایش رسول اکرم بهترین و برترین عبادت اعتقاد به انتظار فرج است.

ورشکسته گان سیاسی به دنبال فضاسازی در ماجرای مسمومیت دانش آموزان هستند/مردم‌از آشفتگی موجود در بازار و روند افزایش قیمت‌ها و دلار نگران و گله مندند/مسولان تلاششان را در خصوص پروژه لنده تراب-پاتاوه دوچندان کنند

وی با اشاره به ۱۱شعبان ولادت حضرت علی اکبر (ع )گفت :این جوان بصیر و شجاع از نظر سیما ،اخلاق و سخن گفتن شبیه ترین به رسول خدا بود و به بهترین وجه ممکن در صحرای کربلا خود را نشان داد.

الهی نیا در ادامه گفت:انقلاب اسلامی در ادامه مکتب نجات بخش سید الشهدا شکل گرفت و جوانان ایرانی حقیقتا چه در دفاع مقدس چه در دفاع از حرم و چه در عرصه های مختلف آنطور که شایسته بود، به وظیفه خود عمل کردند.

الهی نیا تاکید کرد: امروز پر تکرار ترین و مهم ترین کلمه در بیانیه گام دوم انقلاب توسط ولی امر مسلمین کلمه جوان است‌.

امام جمعه موقت لنده با اشاره به ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد توسط امام خمینی( ره) گفت: گاهی وقتها آماری که در باب خدمت رسانی از این نهاد مقدس می شنویم جای سپاس گذاری دارد .

حجت‌الاسلام الهی نیا با تبریک هفته منابع طبیعی گفت:در اسلام به درختکاری سفارش زیادی شده و منابع طبیعی بخشی از زندگی ماست، امیدواریم همه برای حفظ این نعمت‌های خدادادی احساس وظیفه، دین و مسئولیت لازم‌را داشته باشیم.

براندازان به دنبال فضاسازی در ماجرای مسمومیت دانش آموزان هستند

خطیب نماز جمعه لنده گفت:فضا سازی های زیادی پیرامون مسمومیت مشکوک دانش آموزان با تبلیغات هماهنگ براندازان و ورشکسته گان سیاسی شاهدیم، اتهام می زنند برای جلوگیری از تحصیل دانش آموزان، واقعیت این است که در این نظام، زنان ودختران در عرصه های مختلف پیشتاز و افتخار آفرین بودند، از نهاد های امنیتی می خواهیم با سرعت و قاطعیت آرامش لازم را برای دختران و خانواده هایشان فراهم کنند.

مردم‌از آشفتگی موجود در بازار و روند افزایش قیمت‌ها و دلار نگران و گله مندند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده گفت:مردم از دولت انتظار نظارت بیشتر بر بازار دارند، حقیقتا مردم‌از آشفتگی موجود در بازار و روند افزایش قیمت‌ها و دلار نگران و گله مند و هم صبور هستند، انتظار می رود با ورود جدی و با قدرت وارد این موضوع شود و بازار را کنترل کنند.

مسولان تلاششان را در خصوص پروژه لنده تراب-پاتاوه دوچندان کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده با اشاره به جاده های بین شهری و روستایی گفت:جاده تراب به لنده دارند تلاش می کنند اما امیدواریم تلاششان مضاعف شود و هر چه زودتر مردم نفس راحتی بکشند.

وی تاکید کرد جاده های قبور مطهر شهدا هم باید درست شود، خانواده های شهدا همچنان گله مند هستند، شهدایی که همه چیزشان را دادند و هیچ گونه نیازی به جاده هم ندارند،هم‌ مردم، هم مسئولین در مقابل آنها مدیون و مسئولیم، قبور آنها باید به عنوان زیارتگاهی برای ما باشد، که به آنها توسل کنیم تا راه را گم نکنیم ،امیدواریم در این باب هم تلاش صورت گیرد.

عکس و گزارش از بهروز عادل فر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: