« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
در آستانه سال نو و آخرین چهارشنبه سال عنوان شد؛
پلیس با هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم در آستانه آخرین چهارشنبه سال بدون اغماض و مماشات برخورد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در توصیه‌های معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم فرمانده انتظامی استان در خصوص راه‌های پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری، آمده است:

هشدار جدی پلیس کهگیلویه و بویراحمد به مخلان نظم عمومی در چهارشنبه آخر سال

سرهنگ وارستگی با بیان اینکه خانواده‌ها در پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری نقش مهمی ایفا می‌کنند گفت: هر گونه بی توجهی به نکات ایمنی و سهل‌انگاری در برپایی مراسم چهارشنبه‌سوری می‌تواند زیان‌های جانی و مالی سنگین و غیر قابل جبرانی را در پی داشته باشد.

وی ادامه داد: والدین و مسئولان واحد‌های آموزشی باید با هشدار به نوجوانان و جوانان آن‌ها را از خطرات و عوارض وحشتناک بازی با آتش و ترقه و مواد منفجره آگاه سازند.

وارستگی به خانواده ها توصیه کرد: کبریت و مواد آتش‌زا مانند نفت و امثال آن را از دسترس کودکان دور کنید و اجازه ندهید که با آتش زدن بته و هیزم و امثال این‌ها در محیط خانه و پارکینگ برای جان خود و دیگران مخاطره ایجاد کنند.

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: از خرید مواد آتش زا ( ترقه) برای فرزندان به جد خودداری کرده و مواد آتش‌زا را از دسترس آنها دور نگه دارند تا از بروز اتفاقات ناگوار پیشگیری شود.

سرهنگ وارستگی با اشاره به اینکه آرامش روحی و روانی و سلامت جسمی مردم از اولویت‌های پلیس است، گفت: چنانچه فردی بخواهد به حقوق مردم تعدی کرده و با ایجاد بی نظمی در جامعه آرامش مردم را به هم بزند پلیس با قاطعیت با عاملان برخورد خواهد کرد.ش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین