« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۹
سال 1402 ؛
مراسم تحویل سال نو ۱۴۰۲ امسال در شهرستان بهمئی متفاوت برگزار شد این مراسم با حضور مردم و مسئولان در گلزار شهدای شهیدان خوب و با حضور خانواده شهدا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مراسم تحویل سال نو ۱۴۰۲ امسال در شهرستان بهمئی متفاوت برگزار شد این مراسم با حضور مردم و مسئولان در گلزار شهدای شهیدان خوب و با حضور خانواده شهدا برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی اظهار کرد: از نخستین سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم شهیدپرور بهمئی مراسم تحویل سال نو را در کنار شهدا گذراندند.

سید نصرت الله سالاری خرم افزود: امسال نیز مراسم تحویل سال ۱۴۰۲ با حضور بازماندگان شهدا و ایثارگران، مسئولان و مردم شهیدپرور در گلزار شهدای شهیدان خوب برگزار شد.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی گفت: با توجه به زمان تحویل سال نو، این مراسم از ساعت ۲۳ شب، روز دوشنبه، ۲۹ اسفند ماه با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار شد.

سالاری خرم افزود: تلاوت قرآن کریم، سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی منش نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی و پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری از جمله این برنامه‌ها بود.

این مقام مسئول گفت: در این همایش فرهنگی و اجتماعی، خانواده‌های معظم شهدا با برپایی سفره‌های هفت سین بر مزار شهیدشان و حضور مردم در کنار آنها صحنه‌های ماندگاری را به تصویر می‌کشند.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی در پایان گفت: پیام تبریک و پیام خاص نوروزی مقام معظم رهبری به خانواده شهیدان خوب ابلاغ شد.

نماینده ولی فقیه در اداره جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی گفت: عزت، اقتدار، پیشرفت و سربلندی کنونی ملت ایران مرهون جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران است.

حجت الاسلام سید عبدالرضا موسوی منش اضافه کرد: خانواده‌های شهدا سند افتخار ملت ایران هستند و وظیفه همگانی ملت ایران توجه به خانواده معظم شهدا است.

به گفته وی، خانواده معظم شهدا از بهترین و عزیزترین سرمایه خود گذشتند و پدران و فرزندان خود را در راه انقلاب اسلامی فدا کردند تا امروز ما در آسایش و امنیت به سر ببریم.

نماینده ولی فقیه در اداره جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی بیان کرد: خدمت به خانواده شهدا را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و بدانیم که کسی که به آنها خدمتی را ارائه می کند، قطعا در پیشگاه الهی دارای اجری عظیم خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی منش در پایان ضمن تقدیر و تشکر از بازماندگان خانواده این شهیدان افزود: حادثه تروریستی شاهچراغ نشان داد که دشمنان ایران اسلامی حتی به کودکان هم رحم نمی کنند و این موضوع پستی آنان را نشان می دهد.

وی شهیدان خوب را افتخار شهرستان بهمئی اعلام کرد و گفت: به چنین فرزندانی که در این راه به شهادت می رسند باید افتخار کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: