« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۷
سال نو؛
جلال دانش به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی و آغاز سال ۱۴۰۲ پیام تبریکی صادر نمود.

پایگاه خبری آوای رودکوف:به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی و آغاز سال ۱۴۰۲ فرماندار لنده پیام تبریکی را صادر کرد.

پیام تبریک فرماندار لنده به مناسبت عید نوروز و آغاز سال 1402
​​​​​​
به گزارش آوای رودکوف؛ متن پیام جلال دانش به شرح زیر است.

خیز و غنیمت شمار جنبش باد ربیع

ناله موزون مرغ بوی خوش لاله زار

برگ درختان سبز پیش خداوند هوش

هر ورقی دفتریست معرفت کردگار/ «سعدی»

                       به نام خدا

بهار فصل شکفتن، نو شدن و طنازی مخلوق در جهان هستی است.

موجد زیبایی و جلوه گری یکتای بی همتا در سوره الرحمن و سرازیر شدن عشق خداوندی بر بندگان خویش است که فرمود: فَبِأَيِّ آلَاءِ رَبِّكُمَا تُكَذِّبَنِ ؟

فصلی نو و روزی نو که ایرانیان نوروز می نامند تا کهنگی ها و تلخی ها را پشت سر بگذارند، اهریمن را مایوس و خود نیز امیدوارتر از دیروز راه های نرفته را بپیمایند و قله های پیشرفت و کمال را فتح نمایند.

اگر اینگونه بیاندیشیم انقلاب اسلامی ایران بهار عصر جدید و‌ رستاخیز انسان برای رهایی از جاهلیت مدرن، دگرگونی و حرکت به سوی بهار قلب ها و اتصال به دوران آرمانی بشریت یعنی زیستن در سایه سار انسان کامل و جامع و فرزند قرآن و راه های روشن و صراط مستقیم است.

نیکوتر آنکه بهار قرآن و بهار طبیعت ممزوج ‌گردید‌ تا گل واژه های قرآنی در دفتر طبیعت؛ سرزمین ایران را بهار در بهار و نور علی نور گرداند.

مبارک و میمون باد.

اینجانب ضمن تجدید میثاق با آرمان های نورانی و توحیدی امامین انقلاب اسلامی ایران و ابراز ارادت به پیشگاه مقدس و نورانی شهیدان راه حق و تعظیم در برابر خانواده های معظم و معزز آنان و آرزوی توفیقات بیش از پیش برای دولت مردمی و عدالت محور آیت الله دکتر رئیسی و ملت شریف و حماسه آفرین ایران خصوصا مردم فهیم و عزیز شهرستان لنده سال ۱۴۰۲ که توسط رهبر عزیز، حکیم و فرزانه انقلاب *مهار تورم و‌رشد تولید*، نام گذاری شده است را تبریک عرض نموده و سربلندی، کامیابی و بهروزی را برای همگان از خداوند متعال مسالت دارم.

سال گذشته اقدامات و تلاش های جدی و بزرگی برای شهرستان لنده صورت پذیرفت و امسال با تلاش مضاعف، همراهی و همدلی بیش از پیش آینده ای به زیبایی چشمه ساران موگرمون و عظمت کوه سیاه و‌سفید رقم خواهیم زد.

بر خود لازم میدانم از همه شما مردمان نیک اندیش و با بصیرت و محبت های بی دریغ صمیمانه تشکر نمایم و استدعا نمایم از محضر شریف و نورانی شما دعای خیر و عاقبت بخیری را.

پیروز و سربلند باشید.

جلال دانش
فرماندار شهرستان لنده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: