« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۷۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
شهردار لیکک خبر داد:
شهردار لیکک از اصلاح میدان مرکزی شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛شهردار لیکک مرکز شهرستان بهمئی با اعلام این خبر  گفت: باتوجه به اینکه شهرداری لیکک در نظر دارد پروژه روکش کامل آسفالت میدان تا میدان ( میدان مرکزی تا میدان بسیج ) را طی هفته های آینده ، در تاریخ مشخص و هماهنگ شده اجرا نماید ، لذا در جهت جلوگیری از خسارت مجدد به آسفالت تصمیم بر این شد قبل از پروژه ی آسفالت ، پروژه اصلاح و بازسازی میدان مرکزی اجرا گردد .

اصلاح میدان مرکزی شهر

عباس مشیری افزود: این پروژه به صورت دو شیفت شبانه روزی فعال میباشد و به زودی با طرح جدید و زیبا تقدیم شهروندان عزیز میشود.

اصلاح میدان مرکزی شهر

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
گودرز منصوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
0
0
ضمن عرض خداقوت به آقای شهردار و همکاران ایشان دونکته راعرض کنم
یکی اینکه حداقل تصاویر طرح کامل شده را جهت آگاهی عمومی می‌گذاشتند بسیار خوبتر میشد نه اینکه فقط یک فلکه نیمه کاره درحال احداث را نشان بدهند این توی ذوق بیننده میزند واهمیت کار خودتان را کاهش میدهد
دوم اینکه خیلی طول کشیده من از نیمه اسفند که آمدم تاکنون این طرح همچنان لنگان لنگان پیش میرود اصلاح یک فلکه از اساس هم که باشد هرنوع طرحی هم داشته باشد در فلکه مرکزی شهر بسیار نامناسب بنظر می‌رسد وشتاب لازم را ندارد ضمن قدردانی از توجهات شهرداری لیکن این بازه زمانی برای یک فلکه اصلا خوب نیست .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: