« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
کمی شوخی با چاشنی انتقاد از دولت کشورم /دولت روحانی 9ماه و 9 روزه و 9ساعته شد. ما هم خواستیم در این ایام میمون، نگاهی منصفانه و بی‌طرفانه داشته باشیم به برخی اقدامات دولتی که میانگین سن آنها چیز است، چیز...!

 دولت روحانی 9ماه و 9 روزه و 9ساعته شد. ما هم خواستیم در این ایام میمون، نگاهی منصفانه و بی‌طرفانه داشته باشیم به برخی اقدامات دولتی که میانگین سن آنها چیز است، چیز...! منظورمان دولتی است که اموال و دارایی هایشان هم چیز است... چیز...! بابا منظورمان دولتی است که تحصیلاتشان دیگر چیز... این هم که چیز است؟! بابا منظورمان دوران روحانی مچکریم است! [جمعیت:] هورااااااااا

 "امروز درست 9ماهه و 9روزه و 9 ساعته" که آن مرد رفته است. قضاوتش باشد برای اهلش...

اقدامات مهم دولتی که اصلا ناشی نیست! (اقتصاد)

مسکن مهر: پدرسوخته عامل اصلی تورم بود. اگر این میلیون ها نفری که با این "مسکنِ بد" خانه دار شدند، می آمدند و برج های نیاوران را می‌خریدند، آن وقت نقدینگی از بازار جمع میشد و تورم میشد عین ینگه دنیا! نیم درصد... بهتر است تعطیلش کنیم این عامل بدبختی را، اصلا بهتر است بگوییم که "مسکن اجتماعی" را راه بیندازند. حالا کشورهای کمونیستی بلد نبودند و طرح مسکن اجتماعی‌شان شکست خورد به ما چه؟! ما که مثل اونها ناشی نیستیم! ما مثل خودمون ناشی هستیم!!

توزیع "سبدکالا": البته سبدش را ندادند. فقط یک مقدار برنج نامرغوب خارجی و تخم مرغ تاریخ گذشته و پنیر را در پلاستیک گذاشتند و در صف های طولانی پس از کلی جنگ و دعوا به ما دادند. روووحانی موووچکریم!

انصراف از یارانه: چه گویم که ناگفتنم بهتر است. چهار ماه کوبیدند و رسانه ملی(!) و روزنامه های زنجیره ای و... را به خط کردند که چی؟ "اصلا یارانه خر است..." و اصلا هر که یارانه بگیرد... (لا الله الا لله) حتی گفتند که 2 ریال وامتان را نمیدهیم، جریمه میکنیم، میگیریم، میبندیم... اما در آخر 97% مردم ایران به دولت محترم "نه" گفته و برای دریافت یارانه ثبت نام کردند. به قول معروف آدم آب دریا رو با قاشق بخوره اما...

تورم: البته علت اصلی تورم مسکن مهر بود. حالا هم که رییس جمهور دولت راستگویان فرمودند که نرخ تورم کاهش پیدا کرده. احتمالا از فردا قیمت پراید میشود 3تا هزار تومان!  

اصلاح قیمت حامل های انرژی: این کار بیشتر یک آموزش ریاضی- فیزیک برای مردم بود. رییس دولت فرمودند که با "شیب کم" این اصلاح را میکنند و مردم فهمیدند که رشد 75درصدی قیمت "کم" است. پس باید خوشحال باشیم که تورم ما خیلی خیلی کم و حدود 30درصد است.

واردات بنزین: آز آنجا که بنزین پتروشیمی ها خیلی بد است و عامل سرطان و گرم شدن زمین و مرگ پلنگ مازندرانی است! باید بنزین خارجکی وارد کنیم تا هوای شهرمان مثل هوای روستایمان پاک شود. اما ای دل غافل شنیده ایم اکتان و مکتان این بنزین ها که گویا از کشور دوست و برادر "چین" وارد می شود خیلی داغون تر از بنزین های نامرغوب خودمان است. اصلا به ما چه!

آقای نویسنده خجالت بکش! چقدر توی مال دنیا گیر کردی؟ همش حرف از پول و سبد میزنی، اصلا گرانی است که باشد! بورس ترکید، فدای سرتان! رانت 650 میلیون یورویی هم به شما چه! یک کشور باید عزت ملی داشته باشد. اقتصاد که چرک کف دست است!!!

اقدامات مهم دولتی که اصلا ناشی نیست! (سیاست خارجه)

هلوکاستم کجا بود؟: بله، خلاصه که آقا جواد در یک برنامه تلویزیونی خارجکی جوگیر شده و فرمودند: آیت الله خامنه ای نگفتند هلوکاست افسانه است!!! اما در سایت آیت الله خامنه ای نوشته شده که ایشان هلوکاست را افسانه میدانند. این که وزیر خارجه مملکتمان عمدا یا سهوا این حرف خلاف واقع را فرمودند، خدا عالم است.

"افق نو" و "هالیودیسم": یادش بخیر، دوتا جشنواره باکلاس داشتیم. این آقا نادر میرفت و گنده های دنیا رو می آورد تهرون و می‌نشستند با هم گپ میزدند. نمی دونم چی شد که یک هو، وزارت خارجمون کشف کرد که این همایش، صهیونیست های مهربون رو نارحت کرده و باید تعطیل شود... هییییی

توافق خیلی خیلی خوب ژنو: من عادم با صوادی حسطم و معطغدم که "طوافغ ژنو" خیلی حم خوب بوده و منافع وتنم را طامین میکند. اسلن شما میدانید طوافغ ژنو یعنی چح؟ یعنی زانو زدند غدرط های بذرگ در برابر ایران.

جزایر سه گانه: خدا به داد برسد! آقا جواد فرمودند که در این باره میخواهند با اماراتی ها مذاکره کنند؟! حالا پشت وطن میلرزد که خدایی نکرده تبریز را به امارات ندهیم! البته با قدرتی که ما از جواد آقا سراغ داریم، بعید است این اتفاق بیوفتد.

نماینده سازمان ملل: از آنجا که در دولت محترم یازدهم، پاسپورت ایرانی بسیار محترم شده و همه احترام آن را نگه میدارند، برای اولین بار در تاریخ محترم سازمان محترم ملل، نماینده معرفی شده از سوی ایران، به صورت محترمانه دیپورت شد تا آمریکا با احترام کامل نشان دهد که در مسیر مذاکرات ایران و آمریکا نباید چیزی باعث بی اعتمادی طرفین شود.

جک و جواد و جان: آقا جواد فعال بوده و با جان کری و جک استراو دیدارهای خصوصی خفن گذاشته اند. البته منافع ملی مان را ایشان طوری با ظرافت تامین کردند که حتی اگر استیضاح شوند هم نمی گویند در این جلسات چه گفتند. تا کسی یاد نگیرد و نتواند منافع ملی کشورش را اینطور تامین کند.

برادر من! این "میرزا جواد خان ظریف الدوله" را رها کنید! نباید برایش حاشیه سازی کرد؟! یک عده بی سواد جمع شدید و هی سُک میزنید به این وزارت خانه ی فخیمه! بس کنید! شما چقدر دلواپس تشریف دارید! کاش یک سرهنگ بالای سرتان بود تا با شما برخورد قاطع میکرد!

اقدامات مهم دولتی که اصلا ناشی نیست! (انتقاد پذیری)

فساد مالی کرسنت: بنا به دستور مقامات خیلی خیلی بالا، هرگونه نوشتن، گفتن، خواندن و فکر کردن درباره کرسنت ممنوع میباشد. تجمع بیش از یک نفر نیز غیر قانونی بوده و عوامل آن مجازات میشوند.

نقد ژنو: آقا ما بی سواد ، شما انیشتین ... ما افراطی ، شما قاطی ... ما دلواپس ، شما دلاور ... ما 9 دی ، شما آرمان ... خویه؟! اصلا ما واشر ، شما ارباب حلقه ها

من روحانی هستم: بابا چارتا دختر دانشجو یه فیلم ساختند، انقدر رییس جمهور و رییس مجلس و وزیر و سخنگو و وکیل خواستار برخورد قاطع شدند که ما فکر کردیم رییس جمهور آمریکا برای هجدهمین بار (در 6ماه اخیر) ما رو به حمله نظامی تهدید کرده، والااااا

مردم تو حلقم: بنا بر تلگرافی که هم اکنون به دست خبرنگار ما رسید: بنده اعلام میکنم [نقطه] که فقط بنده حق دارم [نقطه]درباره همه مسایل حرف بزنم[نقطه] لبو فروش [نقطه] 49درصد قانون گریز [نقطه] 97درصد دروغگوی فقیر [نقطه] یک عده بی سواد [نقطه] حامیان دولت قبل [نقطه] کاسبان تحریم [نقطه] آدم های دنیا ندیده [نقطه] افراد بی شناسنامه [نقطه] حق ندارند درباره مسایل کشور حرف بزنند[نقطه] پایان پیام [دو نقطه]

رییس جمهور حقوقدان: عِه آقا! شما کی هستید؟ منو کجا میبرید! من که حرفی... آقا... آخ...

نویسنده مایل بود تا برخی مسایل فرهنگی، سیاست داخلی و.. نیز با شما درمیان بگذارد که گویا فعلا قادر به این کار نیست... با آرزوی سلامتی و توفیق برای شما و نویسنده محترم.

امضا
الکی

منبع/برای مردم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: