« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۲
با حضور فرماندار و جمعی از مسولان برگزار شد:
مراسم تجلیل از قاریان و سفره افطاری با حضور امام جمعه ، فرماندار ، رئیس اداره تبلیغات ، فرمانده سپاه ، نماینده نیروی انتظامی ، و قاریان و دیگر مسئولان در منزل شخصی حجت الاسلام ویسی نژاد برگزار شد.

پایگاه خبری آوای رودکوف:مراسم تجلیل از قاریان و سفره افطاری با حضور امام جمعه ، فرماندار ، رئیس اداره تبلیغات ، فرمانده سپاه ، نماینده نیروی انتظامی ، و قاریان و دیگر مسئولان در منزل شخصی حجت الاسلام ویسی نژاد برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در این نشست گفت: جلسه تجلیل از حافظان و قاریان قرآن کریم از ارزشمندترین و زیباترین جلسات و مراسمات مذهبی است که این مهم در شهرستان بهمئی حائز اهمیت است.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی با تجلیل از حافظان قرآن کریم، بیان کرد: حافظان قرآن کریم با تسلط کامل بر کلام وحی در بیان نظرات و دیدگاههای خود نیز به آیات قرآن استناد می کنند.

وی با اشاره به اینکه قرآن كريم بهترین کتاب براي حركت انسان در مسير كمال و تعالي است، خاطر نشان کرد: پیروی از دستورات قرآن کریم عامل مهمی در مصونیت از گناه و معاصی است.

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: قاریان و حافظان قرآن کریم برکت جامعه اسلامی هستند.

علی محمدی با بیان اینکه تلاش برای متمرکز نمودن کارهای قرآنی کار اررشمندی است، افزود: آحاد جامعه وظیفه دارند در راستای ترویج و توسعه قرآنی و انس با قرآن تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه کلام وحی نعمتی است از سوی خدای تعالی که برای استفاده اهل زمین نازل شده است، تصریح کرد: قرآن کریم کلام زندگی فردی و اجتماعی است و به انسانها درس صحیح زندگی کردن را می آموزد و عدم استفاده از قرآن کریم طبق روایات وارده موجب گلایه این کتاب آسمانی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهمئی گفت: مراسم تجلیل از حافظان و قاریان قرآن کریم با هدف شناسایی و تجلیل از برترین‌های قرآنی و انس بیشتر با قرآن صورت می گیرد.

حجت الاسلام مجتبی رضوانی با اشاره به اینکه حركت در مسير قرآن موجب تعالی انسان می شود، تصریح کرد: ترويج و گسترش فرهنگ قرآني امری ضروري است.

وی خاطر نشان کرد: با تلاوت و عمل به قرآن روح بندگي، محبت و آرامش در جامعه حکم فرما مي شود.

حجت الاسلام محمد مهدی ویسی نژاد گفت: از آغاز ماه مبارك رمضان و به صورت روزانه، هر روز يك جزء از كلام‌الله مجيد توسط قاريان ممتاز شهرستان با حضور تعدادی از شهروندان در منزل شخصی ام قرائت میشود و گفت: این کار هر ساله با آغاز ماه مبارک رمضان انجام میشود.

وی گفت: علاوه بر قرائت قرآن روزانه كلاس آموزشي مسائل فقهي نماز و برگزاري مراسم زيارت عاشورا به صورت هفتگي از جمله برنامه‌هاي اجرا شده در اين ماه مبارك است.

حجت الاسلام ویسی نژاد هدف از اين‌گونه فعاليت‌ها در سطح شهرستان و منازل را ترويج فرهنگ غني قرآني، اسلامي و آشنا نمودن جوانان با معارف اسلامي و آموزه‌هاي ديني ذكر كرد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهمئی هدایا و لوح تقدیر از قاریان تجلیل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: