« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
آوای رودکوف ؛
سردار عدل هاشمی پور در پی قتل اخیر در بخش سرآسیاب شهرستان بهمئی با حضور خود در منزل خانواده مقتول آنها را به آرامش دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سردار عدل هاشمی پور در پی قتل اخیر در بخش سرآسیاب شهرستان بهمئی با حضور خود در منزل خانواده مقتول آنها را به آرامش دعوت کرد.

حضور سردار عدل هاشمی پور در بخش سرآسیاب بهمئی و دعوت خانواده مقتول به آرامش

سردار عدل هاشمی پور در دیدار با خانواده مقتول و ایل یوسفی ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار و همچنین ابراز نگرانی از وضع موجود، ایل یوسفی را به اصلاح و آرامش دعوت کردند و از آنها خواستند که از هر گونه تنش خود داری کنند.

وی در این دیدار گفت: حادثه ناگواری درشهرستان اتفاق افتاد. حوادث این چنینی دلخراش است و از دست دادن یک نفر، یک انسان ،یک شیعه، خیلی داغ سنگینی است و علاوه براینکه آرامش منطقه وخانواده ها دچاراختلال می شود در اقتصاد و زندگی مردم تاثیر منفی دارد .

هاشمی پور خاطرنشان کرد: در شهرستان بهمئی مردمی فهیم و مصلح و خداترس وجود دارد و هنوز احترام بزرگان، سادات، احترام روحانی بین مردم وجود دارد و فرهنگ غنی اسلامی دینی و عشایری حکمفرماست.

وی با اشاره به اینکه همه ما ها به امنیت پایدار نیازمند هستیم گفت: آرامش و امنیت خود را حفظ کنید و مطالبات خود را از طریق قانون پیگیری کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: