« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱
اجتماعی؛
دکتر حجت بقایی دبیر روابط عمومی دانشگاه جهانی ورزش درگذشت مدیر شبکه سلامت را تسلیت گفت.

پایگاه خبری آوای رودکوف:دکتر حجت بقایی دبیر روابط عمومی دانشگاه جهانی ورزش و عضو اسبق کمیته خبر و رسانه طرح ملی سلامت ، اشتغال و کارآفرینی کشور درگذشت دکتر صدیقه اعتماد سعید مدیر شبکه رادیویی سلامت و عضو شورای سیاستگذاری سلامت سازمان صداوسیما را تسلیت گفت .

دبیر روابط عمومی دانشگاه جهانی ورزش درگذشت مدیر شبکه سلامت را تسلیت گفت

بقایی در پیام خود از حمایتهای ایشان از تولیدات علمی یاد کرد و اضافه کرد : در دوران مدیریت ایشان شبکه سلامت با رویکردی متفاوت توانست تا حدود زیادی مخاطب خاص خود را راضی نگه دارد .

برای بازماندگان صبر جمیل و برای ایشان علو درجات و شفاعت مولای متقیان صاحب این شبها را آرزو دارم .

لازم به ذکر است مرحوم اعتماد سعید به طور اتفاقی متوجه شدند به بیماری سرطان مبتلا شده‌اند. متأسفانه به‌دلیل تشدید بیماری ، بر اثر سرطان خون دار فانی را وداع گفتند.

ایشان متخصص بیماری‌های کودکان بودند ، و از بهمن‌ماه سال 1393 مدیریت رادیو سلامت را به‌عهده داشت.

وی پیش از این «عضو شورای سیاستگذاری سلامت سازمان صداوسیما» بود و از سال 1392 تا کنون قائم‌مقام شورای سیاستگذاری سلامت بود و در بخش‌های مختلف رادیو سلامت از جمله «مدیر طرح و برنامه این شبکه» و همچنین «سرپرست گروه سلامت جسم و سلامت اجتماعی رادیو سلامت» نیز سابقه فعالیت داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: