« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی خبر داد:
در این بازرسی ها که امروز ۲۶م فروردین در تایم عصر از تمام نانوایی های شهر صورت گرفت ۷ واحد نانوایی متخلف جریمه شدند .

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛اکبر زکی نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیان داشت ؛ در راستای تنظیم بازار و با هدف آرامش بازار و رضایت مردم بازرسی های مستمر توسط تیم بازرسی جهاد کشاورزی و گشت های مشترک انجام می شود که در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان بازرسی ها در سه تایم صورت گرفته و در ادامه این روند امروز توسط بازرسان این مدیریت از نانوایی های شهر بازرسی شده که در نتیجه برای ۷ واحد نانوایی متخلف تشکیل پرونده و به اداره تعزیرات گزارش خواهد شد .

یک واحد تعطیلی غیرمجاز و ۶ واحد دیگر بدلیل عدم رعایت وزن چانه اعمال قانون شدند .

زکی نژاد بیان داشت ؛ شهروندان خود می‌توانند با بررسی وزن نان پخته ی خریداری شده نسبت به تخلف یا عدم تخلف نانوایی ها آگاهی داشته باشند و در صورت اثبات تخلف به مجموعه ما گزارش داده تا در اسرع وقت از آن واحد بازرسی انجام شود .

وی بیان داشت ؛ وزن چانه نان لواش حداقل ۱۵۰ گرم و وزن چانه نان تافتون حداقل ۱۶۵ گرم باید باشد و وزن نان پخت شده نباید بیشتر از ۴۰ گرم از وزن چانه کمتر باشد .

وی ادامه داد ؛ بازرسی ها بصورت روزانه توسط مجموعه جهاد کشاورزی و گشت های مشترک ادامه خواهد داشت و بدون هیچ مماشاتی با کوچکترین تخلف برخورد جدی خواهد شد و در صورت تکرار تخلف واحد صنفی پلمپ و درنهایت باطل شدن مجوز فعالیت در دستور کار خواهد بود .

مدیر جهاد کشاورزی در ادامه بیان داشت ؛ شهروندان می‌توانند جهت همکاری و حمایت بازرسان تنظیم بازار خبرهای خود را در خصوص کم فروشی ، عرضه خارج از شبکه ، گرانفروشی ، قاچاق کالا و احتکار با تماس و یا پیامک به بازرسان جهاد کشاورزی اعلام کنند تا در اسرع وقت واحد صنفی متخلف بازرسی و با آنها برخورد قانونی شود .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: